{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

gandalf6700
gandalf6700
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Peugeot Jet c-tech ruller {{forumTopicSubject}}

jeg har lige fået skiftet nye ruller på min c tech fra 2009 og så fået fjernet skiven på den , men den er "kedlig" fra 30-40km't og op af , før var det ikke noget problem , er der lidt modvind kommer den ikke over 50km/t på speedometer , , er det normalt? , der er 7.5g ruller der er på , en jeg spurgte forslog rullerne kunne være for små , men ville lige høre hvad andre scooter nørder siger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot Jet c-tech ruller
  • #1   7. sep 2017 rens luftfilteret, og måske sæt nogle 5-6 grams i hvis den er standart

• gandalf6700
    gandalf6700 Tilmeldt:
    okt 2009

#2   7. sep 2017 1# ok , min vens forslag de var måske for lette , men du mener det er omvendt at de er for tunge?

• #3   8. sep 2017 Scooteren har ikke nok kraft til at kunne trække de ruller lyder det som om, men rens luftfiltert, og kig om din rem er slidt ? efter det skift til Ca 5.5 g ruller ca.

• gandalf6700
    gandalf6700 Tilmeldt:
    okt 2009

#4   8. sep 2017 der hvor jeg fik dem skiftet sagde de min rem var fin ,

men er det svært selv og skifte ruller?

men den har jop kørt med 7.5g før jeg fik skiven fjernet der var ikke noget problem? , er det normalt?

• #5   8. sep 2017 Min gamle knallert, havde sådan set næsten det samme problem, da jeg pillede skiven, men ved ikke hvordan det er på en tec-9, men vil ikke tro det er svært, ellers kan scootermekanikeren gøre det på 2 min, men hjalp en del for mig at sætte lidt mindre ruller i og skifte rem, ellers må du have noget tun på smiley

• gandalf6700
    gandalf6700 Tilmeldt:
    okt 2009

#6   8. sep 2017 tak , det vil jeg prøve , vil helst ikke ha tun på , den skal være helt lovlig , bortset fra skive:)

Kommentér på:
Peugeot Jet c-tech ruller

Annonce