496 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

DM50 bremsepedal DM50 bremsepedal

Hejsa SG..

Er der nogle herinde der ejer en Suzuki DM 50. Kan jeg evt. kan lokke til at tage et billede under knallerten hvordan i har samlet bremsepedal under motoren, har prøvet og sat den på men det er som om den hænger og går på ved pedalen, den sad fint før jeg skilte den ad... men kan ikke rigtig finde ud af hvordan den skal samles helt igen ... ?

- Ralle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DM50 bremsepedal
  • #1   17. sep 2017 den skal side fast på bag fodvileren igenem hul som er udviet til 8 eller 8/50 mm bolt som skal være cirka 5 cm lang på højrer side der skal være 2 skiver 1 på værd side og en låse møtrik skal strammes så den sider fast men ikke alt for fast efterlad et lille mellem ´rum på cirka halv mm på værd side så den kan bevæge sig

• #2   14. okt 2017 Det er perfekt, det eneste jeg er i tvivl er med fjederen nu... har den til at sidde derpå nu men den virker lidt slap.. som om den ikke er stram nok.. men ved ikke om den kan drejes en ekstra omgang for at blive stram.. derfor jeg godt kunne tænke mig at se hvis nogle kunne komme til at tage et billede af det

Kommentér på:
DM50 bremsepedal

Annonce