257 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "mislyd fra vario"
Pgo hot 50 mislyd fra svinghjul/vario
Hej har en hot som køre rigtig godt men idag kom der pludselig en raslende lyd tro det kommer fra svinghjulet. Den vil heller ikke holde i tomgang da det er som om der er en smule modstand ved krum...
Hej har en hot som køre rigtig godt men idag kom der pludselig en raslende lyd tro det kommer fra svinghjulet. Den vil heller ikke holde i tomgang da det er som om der er en smule modstand ved krum...
Skrevet af: Martin G - 22. sep 2017
mislyd fra evo moter ?? hjælp !!
hej scootergalleri der er en mislyd fra min evo moter lyder som om det kommer fra vario eller tænding har prøvet og skile det af og alt er som det er hvad kan det være ?
hej scootergalleri der er en mislyd fra min evo moter lyder som om det kommer fra vario eller tænding har prøvet og skile det af og alt er som det er hvad kan det være ?
Skrevet af: •hells-pelicans• [mads] 7100 . - 2. mar 2011
mislyd fra sonic moter !! hjælp
Skrevet af: •hells-pelicans• [mads] 7100 . - 1. mar 2011
Spar penge på din forsikring
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
mislyd fra vario