977 visninger
|
Oprettet:
Mislyd bag kickstarter skjold {{forumTopicSubject}}
Der kommer sådan en svag raslen på kickstarter siden omme ved baghjulet/kobling, det kunne lyde som et lille stykke plastik der rasler lidt rundt, men kun når den står i tomgang eller er på vej ned i Omdrejninger, jeg har haft kigget lidt rundt dernede men kan ikke lige se der skulle være noget galt....
Har lige skiftet gribestjerne, men det lyder ikke som om det kommer fra den ende af blokken
mar 2011
Følger: 21 Følgere: 67 Scootere: 5 Emner: 196 Svar: 1.265
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.123
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 32 Emner: 9 Svar: 50
sep 2006
Evt adskil gearkassen og tjek for skader og skift herefter gearolien.
mar 2009
Nu var jeg lige nede og pille skjoldet af og kunne intet se, men efter jeg satte skjoldet på igen har lyden ikke været der
okt 2018
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 82
I mit tilfælde var det kickstarter akslen som skulle bankes længere ind i skjoldet.
Den havde rystet sig lidt løs og gjorde at kickstarter tandhjul gik lidt på når man kørte.
MVH B
mar 2009
Super, det prøver jeg lige om ikke skulle hjælpe, for nu er lyder der igen...
sep 2006
Så mangler du en låseringstang på ydersiden.
Adskil kickstarteren og rens det hele grundigt, så rillen til låseringen bliver helt synlig og ren på kickstarterakslen.
Smør så aksel og hul med lejefedt eller kobber fedt.
Saml det hele og husk så en ny låsering.
Nu du er igang, så smør den pin, som gribestjernen dreje på og smør tænderne på halvmånen.
Så skulle du gerne ende med en kickstarter der griber fat hver eneste gang og som selv hopper op.
okt 2018
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 82
Det vil jeg prøve når og hvis lyden kommer igen
Det er dog nogle måneder siden den forsvandt.
mar 2009
Har ellers ikke nogen problemer med kickstarter, har haft skilt ad og den har ikke lavet mærker i gribestjerne og den slår fint tilbage.
Mislyd bag kickstarter skjold