{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
148 visninger | Oprettet:

Prob. med Jog FS {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg har været henne og sætte et andet kit på min Jog (45'kit - før var der 30'kit på) og den ville sagtens starte men jeg kunne ikke give ordentligt gas, for den pruttede bare og ville ikke trække... Jeg havde skiftet dyse og prøvet alt muligt.. - det skal lige siges at jeg har kørt med den opsætning før hvor den kørte super, så det er indstillet rigtigt smiley

Nå men jeg fandt så ud af at den var blevet utæt mellem motorblokkene, så derfor kunne jeg ligeså godt skifte simmeringge og lejer samtidig med jeg skulle tætne den... Det er så gjort, og jeg har samlet det hele dog med den opsætning jeg havde på før for at være helt sikker på det ville køre ordentligt... - MEN den kan sagtens starte men trækker ikke, prutter kun - ligesom før... Jeg har tjekket tændrør, tændrørshætte, luftfilter, dyse, simmeringene (om de nye skulle være utætte) - ja faktisk det hele, men fatter det ikke, og bliver snart tosset.. he..

Det skal lige siges at jeg har skiftet en del krumtappe og lejer samt simmeringe i jog motore før, og de har kørt fint bagefter... - Så kan ikke forstå det...

Håber der er nogen der har nogle gode svar på det smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prob. med Jog FS
Kommentér på:
Prob. med Jog FS

Annonce