1.358 visninger
|
Oprettet:
Min knallert starter ikke:( {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en Peugeot speedfight 3
Lige pludselig gider den ikke at starte fra den en dag til den anden. Jeg skiftede så tændrør men det hjælp ikke. Så lånte jeg min vens knallert og puttede min tændspole i hans for at se om det kunne være det. Og det virkede så for ham.
jeg har lige købt et multimeter for at se om der overhovedet kommer strøm til tændspolen. Heller ikke nogen gnist.
Men det gør det ikke kun en efter spænding som den giver efter man har stoppet med at el starte På omkring de 0,6 volt.
Har i nogen forslag? Please :))
Mvh Emil
aug 2016
Følger: 9 Følgere: 15 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 487
Ja
jan 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
jan 2019
jan 2019
jan 2019
Jeg har lige målt
Grøn til stel viser den ikke noget heller ikke med tænding
Sort til stel på 2000 ohm 260 ohm?!?
Grøn til stel 130 ohm på 200 ohm
Sort til stel 12v
Har du nogen ide hvad det kan skyldes?
Mvh Emil
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 79
10% cdi
sjælden at tændspole går til
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 731
Det er min søns og den ville ikke tilbage i November, han kørte så på reserven en uges tid, da jeg så ville til det, startede den fint og virkede som den skulle???? Det er så sket igen her i juleferien hvor man heller ikke har tid samme dag problemet med at starte er der. Her for 3 dage siden da jeg ville i gang startede den så bare fint????......Løsning: der er garanteret vand/fugt i et eller andet, så jeg/vi er ved at give alle stik og alt muligt en overhaling og samling med silikonefedt. Nu har jeg en stor lukket garage og der er ikke varme på medmindre jeg laver noget derude..Men ting tørrer alligevel op over tid så det passer meget godt.
Det kunne være det du har fejl på, vejret her om vinteren er hårdt og fugtigt for Scootere
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 79
… regner med det er samme model scooter i har .. ellers er der kun de andre to ting der kan være galt ,,
Min knallert starter ikke:(