{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forhjul ryster
  • #1   18. mar 2019 Dækket sidder vel bare skævt på eller fælget er skæv, ligegyldig hvad så er det let at lave hvis man har hænderne rigtig skruet på smiley
    Dættet tager 5 min at rette op på.
    Et nyt fælg tager nok en time at skifte og koster ikke alverden.

    Men prøv da at presse ham lidt i prisen pga fejlen smiley


  • #2   18. mar 2019 det vil jeg prøve og ellers er der vel nogen kloge puch hoveder her inde ??

  • #3   18. mar 2019 Du kan ikke få mere hjælpe til det herinde end jeg allerede har givet dig smiley
    Det er stort set de to muligheder der er, det kan så også være slør i hjullejer eller kronrør, men det føles ikke som en hjul der hopper smiley
    Så hvis sælger taler sandt om at det er kommet efter et dækskifte, så er det bare at lukke luften ud af hjulet, smøre falsen mellem dæk og fælg med opvaskemiddel blandet i lidt vand, og så luft i hjulet igen, så hopper dækket let på plads smiley
    Så skal man lige huske at løsne ventilen også og skubbe den halvt op i fælgen så slangen ikke sidder i klemme, det er tit en fejl folk laver når de skal lappe eller skifte en slange.


  • #4   19. mar 2019 En cykelsmed kan rette det op.
    Det er ikke så dyrt igen. De egerhjule skal jo spændes efter af og til smiley


  • #5   19. mar 2019 Det hedder en Cykelmekaniker i dag.

  • #6   19. mar 2019 #5 i min verden vil det altid hedde "Cykelsmed" smiley
    Ligesom du aldrig får mig til, at kalde en skraldemand for "renovations arbejder"


Kommentér på:
forhjul ryster

Annonce