{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

sebastian  J
sebastian J
Tilmeldt:
31. mar 2019
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 8

hjælp søges pgo hot 50 {{forumTopicSubject}}

smiley hej min pgo hot 50 gider ikke at starte jeg har tjækket karpo om der var noget skidt og det var der ikke og har kommet nyt tændrør på og det hjalp ikke. og den den gnister fint. den får benzin. der kommer kompression ud af udstødningsrøret så tænker heller ikke der er cylinderen.
den er helt lovligt altså der er pillet skive, tragt, gg rør og multi vero på den
jeg kørte på den en dag jeg skulle hjem også pludseligt kan den kun kører sådan 30 km/t og så kørte den 5 meter og gik den helt ud og kunne ikke starte.
den har også opført sig mærkeligt på det sidste. nogle gange vil den gerne kører de 70-80 stykker og andre gange vil den nok lige op på 50-60 stykker.
jeg håber virkeligt at der er nogle der kan hjælpe med hvad der er galt.
skriv hvad i tænker i kan kun hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp søges pgo hot 50
  • #1   31. mar 2019 Bliver dit tændrør vådt efter du har forsøgt at starte?
    Kan sagtens være skidt i karburator, det er ikke altid til at se om der er noget skidt. Skil den ad og rens den.


  • #2   1. apr 2019 Tjek dine stempelringe, selvom der kommer "gas" ud af udstødningen, er det ingen garanti for at de lukker tæt. Der skal være modstand når du træder i kickstarter, den må ikke være "blød" i det.


    Derefter tjekker du lige hvad farve gnisten har.


  • #3   1. apr 2019 gnisten er blå og den gnister fint. jeg prøver lige og kigge på stempelringene. men hvad tænker du ellers det kan være

  • #4   1. apr 2019 det bliver ikke vådt mener jeg. jeg prøver og kigge på karburatoren.

  • #5   1. apr 2019 Hvis der er gnist og benzin, så mangler der kun komprision. Så jeg tror måske din cylle har det lidt skidt. Du kan eventuelt tage udstødningen af, også kigge op igennem. Men vil anbefale dig at tage cyllen af, også tjekke hele cyllen.

    Har selv stået og sparket i en scooter i flere timer i træk, for derefter at finde ud af, at en af stempelringene var knækket. Der syntes jeg også der var det hele, men var der åbenbart ikke smiley

    Har du prøvet at holde hånden for karburator? har du tjekket om der står en sky af benzin ud af den? Er dit luftfilter vådt af benzin?


  • #6   1. apr 2019 ja jeg har sat hånden for karburator og der komme der kommer benzin ud masser af benzin. altså lige inden den gik i stykker kunne den starte uden luftfilter men lige så snart jeg sat luftfiltet gik den ud

  • #7   1. apr 2019 Tjek din membran.

    Hvis din karburator spytter benzin ud ved luftfilter, så lukker membranen ikke tæt og skyder benzinen tilbage.


  • #8   1. apr 2019 ja det tænker jeg vil prøve

  • #9   1. apr 2019 hvordan tjekker jeg at den virker


  • #10   1. apr 2019 Du tager din indsugning studs af, også ser du om den står åben. Hvis du ikke kan se det uden at tage den op, så gør det. Sug i den fra karburatorsiden. Hvis du ikke kan suge luft igennem, så er den tæt.

  • #11   1. apr 2019 #4 Hvis dit tændrør ikke bliver vådt, så kommer der ikke benzin ind i cylle, og så får du den aldrig startet, kan være karburator eller membran den er gal med?

Kommentér på:
hjælp søges pgo hot 50

Annonce