{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet nøgle hot 50
  • #1   4. apr 2019 Hvad årgang er den fra? Alle pgo'er jeg nogle sinde har pillet ved kunne man bare skille stikkende fra hinanden så kunne den starte, dog ikke slukke. Medmindre PGO har lavet nyt system lignende det Jog R har ved sin tændingslås. Så burde den kunne starte når man har skilt stikkende.

• #2   4. apr 2019 Ved jeg ikke engang ved kun den er efter 06 så den er fra efter pladeloven mere ved jeg desværre ik men kan du have nogle råd til hvad det kunne være for der kommer lys i og det lyder til den er lige ved at være der den starter bare ikke

• #3   4. apr 2019 Er du 100 procent sikker på det er de rigtige stik du har skilt fra hinanden? Og hvor lang tid siden er det den har været ude og køre?

• #4   4. apr 2019 Ja er helt sikker stikket fra låsen er pillet fra intet andet og den har været ude og køre imorges

• #5   4. apr 2019 Noget kunne godt tyde på at, PGO har lavet noget lignende samme system som er på JogR'en. En form for startspærre.

Ved godt du hverken er halvt eller helt i mål med det jeg skriver nu, men..
    mit bedste bud er at stikket skal skilles som du har gjort nu, også skal du rive 1 ledning ud fra hver side af stikket ( så du har 2 løse ender der kan bindes sammen.) på den måde kommer du uden om den "startspærre"

Men hvilke to ledninger der skal sættes sammen uden de andre, det ved jeg desværre ikke.

• #6   4. apr 2019 Altså nogle siger rød og sort andre siger rød og orange men jeg må prøve mig frem og se hvad der virker

• #7   4. apr 2019 Ved ikke om man kan ødelægge noget, ved at prøve sig ad med det el der. Men det ee nok ikke værere end det så kan laves igen.

• #8   4. apr 2019 Ja eller en sikring der springer

• #9   4. apr 2019 Nemlig, prøv ad. Det sku go god viden når først man ved det. Også husk og del det her, så vi andre kan lære videre af det. smiley

• #10   4. apr 2019 Vil jeg gøre

• Marius J
    Marius J Tilmeldt:
    mar 2022

Svar: 1
    #11   6. mar 2022 Hey Miklas jeg har samme problem lige pt med en hot 50 efter plade loven som ikke har nøgle. Hvad gjore du for at hotwire eller starte den uden nøgle

Kommentér på:
Mistet nøgle hot 50

Annonce