{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

H4 S1 pære beste valg {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen der natte stener
jeg sider med et mindrer problem
jeg har en neos hvor jeg gerne vil have noget bedrer forlys på
den køre med standart pære H4-S1 gløde pærer men jeg syntes den giver ringe belysning om aften
ville høre hvad i bruger jer der har en h4 pære sidne i jeres lygtehus

pære jeg selv har prøvet

H4 LED kit købter over nettet 1800k lumi Alt alt for lidt lys 244 til 300 lux
H4 LED kit fra Thansen 4000k lumi (beste belysning men råden lys mønster ) 450 til 600 lux
H4 HID Xeon 6000k lumi kit til scooter motorcykle med parabol skål (Coming soon)
Lux ukendt ikke testet i nu og jeg ved godt xeon lys på knallert er ulovligt men giver ikke fjern prut for hvad den siger det er et kit til parabol belysning så den skulle ikke blænde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H4 S1 pære beste valg
  • #1   3. jul 2019 Inden du sætter Xenon i din lygte, så kør din scooter helt tæt på en væg, som du kan tegne på eller lave marketing på.
    Stil den på centralstøttefoden og brug den originale lyskilde.
    Markér lyset på væggen og prøv herefter dit Xenon kit.

Jeg kan godt forstå at du mangler lys.
    Tænk sig så til hvor stor et problem det var i gamle dage med 15 watt forlygte pære.

Nu kan man da få 35 watt i halogen til BA20D soklen.

Hvad der findes til H4 S1, det ved jeg ikke.

• #2   3. jul 2019 Jeg har lige afbestilt den xeon kit fordi everlight ikke tog telefonen i den angivet tid og ikke har svaret på min mail anuleret også min betaling til dem .
    Men lige nu køre jeg med den led pære på 25 watt 12 volt med 4000k 550 lux det var den der gav mest lys har målt 7.6 meter fra væggen af ud for det er hvad scooter og mc skal være i afstand fra væggen af for måle korrekt højde Self havde jeg den original pære i da jeg makeret på garage døren med sort tape hvor den originale pære var og hvor på jeg skiftet til led og brugte justerings skrugen cirka 5 cm længer ned så det passer med den originale lys kilde.
    Men husk der skal side en på køretøjet da scooteren vil lyse længer nede på center benet end når der sider en på den køretøjet men mener jeg har justeret den korrekt efter min lokale synsmand guide ops led pære er lige så ulovlig at køre med så længe det er hvidt lys vis det er varmt gulige farve er der ikke det store problem sage han også da det minder om en alm glødepære

• #3   3. jul 2019 Hvis lyset står rigtigt med den originale lyskilde, så kan du sagtens bare stille den på centralstøttefoden og tegne op efter det.

• #4   3. jul 2019 har dårlig afaring med at lade den stå på center benet
    og så lige en lol everlight sender åbenbart aligevel den Xenon kit selv jeg skrev en mail om jeg ville have den afmeldt så nu har jeg et xenon HID kit i overskud smiley

Kommentér på:
H4 S1 pære beste valg

Annonce