{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Glasblæsning {{forumTopicSubject}}

Hej sg,

Jef overvejer og glasblæse min blok, har fundet denne sandblæser kabine, er det ikke præcis det samme udstyr man bruger? Udover man kommer glas i fremfor sand

Jeg har selv en kompressor der levere 410l i minutter, og den med kabinen foreskriver 350-510l i minuttet. Tror i min kompressor vil kunne levere er pænt og effektiv resultat?

Kabine: https://www.rustfribolte.dk/418-sandblaesekabine-sbc90.html#&ui-state=dialog

Kompressor: https://www.harald-nyborg.dk/p7918/scheppach-kompressor-3hk-2cyl

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glasblæsning
  • #1   31. jul 2019 Ja den kan nok godt følge med, der er jo heller ikke nogen der siger at du skal køre med maks tryk konstant.

• #2   31. jul 2019 Nej tænker det samme, tænker bare hvis jeg har alt udover kabine er de 1000 godt lagt ud

• #3   31. jul 2019 ja, og du kan tage penge for at glas blæse dine venners ting, så er de 1000 hurtigt tjent tilbage.

især når de når brian alderen og skal have deres fælger på bilen malet.
    hvis jeg var dig havde jeg købt den kabine til 2800 kr som er noget større, der burde være plads til en fælg der i.

• #4   31. jul 2019 Tror kun der er plads til fælge og blok fra knallert i den bette der, som du siger er bil fælge måske lige af det største smiley jeg er i Brian alderen, er 18 bliver 19. Så præcis angående biler osv overvejede jeg det endnu mere da det er en god ting og ha’. Det eneste jeg er nervøs for er om min kompresser er for skod til og levere fint resultat smiley

• #6   31. jul 2019 Hvad jeg kan måle skulle en blok da godt kunne være der smiley

• #8   31. jul 2019 Det er så rigtig nok smiley

• #9   1. aug 2019 En tommelfinger Regl når vi snakker luft værktøj og blæsere osv, skal du minimum have en 5 HK’s kompressor. Den du har der vil ikk kunne levere konstant tryk.

Og som de skriver man ikk behøves og køre 100 procent hele tiden. Så jo det gør man når man glasblæser. Og du vil få en uens overflade smiley kompressoren er ikk stor nok smiley

Kommentér på:
Glasblæsning

Annonce