{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Cagiva Mito - Motorproblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu erhvervet mig en Cagiva Mito og der er krumtappen og stemplet smadret... Mit spørgsmål er så: Skal jeg vælge en krumtap til en Derbi GPR50 eller til en Derbi Senda? - Det ER en Derbi motor der sidder på jo og holder mest til at skulle vælge GPR50'eren da de ser ens ud(altså kåben og lygter osv).

Der sidder KRD 48mm på den og jeg skal have et nyt stempel, fordi det gamle er blevet kløvet(sjovt nok er cylinderen RIGTIG flot!). Men jeg vil helst gerne undgå at kløve det nye stempel... Og med lovlig udstødning og karburator + studs, så skal der jo en større dyse i - Et godt bud på dens størrelse?

... Har jo kun leget med yamahaer, så det er udenfor min liga, det med mini-mc'ere og scootere. - Hvis der skulle sidde en med en ekstra std. eller racing krumtap, så skriv da endelig smiley På forhånd tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cagiva Mito - Motorproblemer
  • #1   8. maj 2005 Genialt svar - desværre har jeg ikke kasko på lortet og jeg bor inde midt i landet - så det ville da være øv at køre 60km, kaste den i havnen og få intet ud af det..... Men det kan være det er noget du plejer at få tiden til at gå med? Der findes jo heller ikke noget der er sjovere end at stå på kanten af havnebassinet og høre det dejlige PLASK, når scooteren rammer vandet... smiley Hver mand har sine lyster. Jeg vil så bare få den til at køre - det er måske forskellen? Jeg giver ikke op så let, og at køre den i havnen vil være ALT for let...

Kommentér på:
Cagiva Mito - Motorproblemer

Annonce