{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Ledningsnet {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige anskaffet mig en yamaha why den køre super godt. Problemet er at intet lys virker samt elstarter kan se der er monteret ny tæbdningslås men tror ikke de har fået sat ledningerne rigtig sammen. Er der en der har forstand på det og evt vil hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ledningsnet
  • #1   18. aug 2019 ser du ham der har lavet det der har været dygtig til at lave fedt totalt umuligt at over skue ud fra et billede men kan se der har været brugt en spændingsregulator fra en Aprilla blandt andet jeg ville mene nyt el net og spændingsregulator dog pas på der er 2 forskellige det går an på den venstre konsol til blinklys kan ikke huske hvad det er men det er den som eder er to forskellige af

• Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 13 Emner: 7 Svar: 58
    #2   18. aug 2019 Køb et multimeter og kom i gang med at måle og forbinde ledninger korrekt, det er ikke så svært.

profilbillede
  • Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 13 Emner: 7 Svar: 58
    #3   18. aug 2019 Ups, det er ikke det rigtige diagram, find det på nettet i service manualen.

• #4   18. aug 2019 Har forsøgt at søge på ledningsdiagram men uden held kan godt finde manualen men der er ikke en diagram i manualen

Kommentér på:
Ledningsnet

Annonce