{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Rene V
Rene V
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 2

Spørgmål ved Aprilia Ditech RS 50 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en aprilia, der er problemer med.
Kompressoren er blevet udskiftet grundet startproblemer, og der er flot gnist og 3,5 bar tryk på benzinpumpen.
Men den kan kun starte på bremserens, og der er en fejl nr. 11 (Air injector malfunction).

Kan en af Jer hjælpe mig?

Hilsen Rene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgmål ved Aprilia Ditech RS 50
  • #1   23. nov 2019 nu når den skriver at der er fejl på luft dyssen hvorfor har du så ikke tjekket den eller skiftet den det er dog ikke sikkert det er den det kan være rigtig mange ting med den model der og forventer at det er en sr 50 du har men hvad årgang er det for de skifter jo mellem 3 motor

• Rene V
    Rene V Tilmeldt:
    maj 2013

#2   23. nov 2019 Det er selvfølgelig en SR (sorry). Årgangen er 2010. Luftdyssen er tjekket i forbindelse med, at kompressoren er skiftet.

• #3   24. nov 2019 Jeg har oplevet at ledninger til dysser fra ecu har været defekt midt på så jeg ville tjekke gennemgangen i ledninger for slanger har du nok testet for utætheder så enten defekt dysse eller en el fejl

• Rene V
    Rene V Tilmeldt:
    maj 2013

#4   25. nov 2019 Hej. Jeg har tjekket ledningerne efter, og der er fin gennemgang. Men desværre ingen stelforbindelse til begge dysser, men plus virker, er bange for at ecu’en brændt af.
    Hilsen Rene

• #5   25. nov 2019 hvis den starter og kan køre er ecu jo ikke brændt af og jeg tror at de er minus aktiveret

Kommentér på:
Spørgmål ved Aprilia Ditech RS 50

Annonce