{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r baghjul problem
  • #2   26. jan 2020 Kan det være fordi din kaburaror måske ikke er bygget til at køre på den måde så alt benzinen forsvinder fra dysen fordi det evt ligger lidt væk fra dysen i bunkaret og eller måske forsvinder det fra tankens udløbs sted så den køre tør . Det tyder meget på det efter som den ikke gør det med det samme og nogen gange siger du den gør det andre gange ikke ,

Nogen gange når det = du har kørt langt tid på engang på baghjul
    Andre gange sker det ikke = du køre ikke langt tid nok på engang til det kan ske

• #3   26. jan 2020 Ja, men synes bare det er mærkligt min kammerat har også 12mm på han kan sku bare køre der ud af. Det er også jog r

• #4   26. jan 2020 Ingen motor der ens, din svømmer kan muligvis være gået løs så den evt hænger en skule inde i bundkaret..

• #5   27. jan 2020 Måske vil kig

• #6   1. feb 2020 Skiftede bare til hi speed vario, så nu køre den self hurtigere og bedre på baghjul
    Holder momentet hele på baghjul hele tiden

• #7   1. feb 2020 Når du skriver den Dør , så mener du vel motoren går ud ikke . For det har ikke en dyt med din vario at gøre, så du kun heldig det forsvundet lige som da du skiftede vario , og ellers har du fyldt tanken på din scooter op med benzin samme tid med du skiftede vario he he ... for din motor burde kunne holde sig i gang uden at død med selv lovlig vario monteret ..

Medmindre når du skriver “ Den dør “ at det betyder noget andet , end at motoren går ud he he smiley smiley

• #8   5. feb 2020 Nej nej det jeg mener er at den er meget meget meget sløv, men alt kig væk da jeg fik den anden vario i...

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 24 Emner: 11 Svar: 49
    #9   6. feb 2020 Du skal have justeret svømmeren, den skal ca. stå vandret når du holder karburatoren lige unden bundkar på smiley

• #10   10. feb 2020 tak

Kommentér på:
Jog r baghjul problem

Annonce