{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Mike J
Mike J
Følger: 12 Emner: 8 Svar: 47

Virkelig svær at starte {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min scooter er virkelig svær at sparke igang når jeg vil bruge den, det tager mig typisk 15 min om at få den igang. Den starter op på et par forsøg, gasser lidt op, hakker og sprutter lidt. Så dør den, også skal jeg bruge de 15 min på at få den igang igen. Jeg har tjekket om alt er tæt, renset kaburator osv. Choker fungere fint. Det er værst ved koldstart, har den stået slukket i 10 min og vil bruge den igen, så skal den lige holdes igang med gassen. Når jeg prøver at starte den, så skal jeg virkelig pumpe gassen når den begynder at vise tegn på liv. Nogen ideer til hvad der kan være galt? Der er snak om en vga grido 50cc fra 13. Kørt 6000 km

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig svær at starte
  • #1   29. feb 2020 Det kan være noget så simpelt som et nyt tændrør, men det kan lige så vel være fordi der er dårlig kompression.
    Giv den et service med nye stempelringe, det bliver den glad for.

profilbillede
  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2019

#2   29. feb 2020 Må lige få kigget til tændrør så, for den køre godt når den først er startet

• Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2019

#3   2. mar 2020 Nu har jeg kigget til tændrør, den trængte til en rensning, men ellers så den ganske fin ud, fin med kompression når den holder i tomgang. Må se om det ikke bare var det der skulle til smiley

Kommentér på:
Virkelig svær at starte

Annonce