Min scooter går ud ? Min scooter går ud ?
Har den her pgo hot50 som lige kan starte på start gas også går den ud - har renset fra kaburatoren og op til tanken da jeg troede det måske var vand, og det der er vakum i benzin hanen og den suger fint benzin ned til kaburatoren så det har intet med det at gøre.
Den gnister (blå) så ingen tændnings problemer eller dårlige stel.
Har ikke checket chokeren da jeg ikke helt er sikker på hvordan jeg tjekker den (ved godt det skal gøres med et batteri også på ledningerne)
Den havde meget snavs og noget ir i kaburatoren tror det kan have været frost væske og vand -
Den står og er kortsluttet på stikket og her er det bare stikket som er skildt ad ingen ledningerne som rammer og kortslutter hinanden
Tror ikke den har nogle dårlige simmer ringe da motoren aldrig har være åbnet
Er der noget jeg kan dobbelt tjekke på kaburatoren evt nogle som ved hvad jeg skal kigge efter som jeg måske kan have glemt eller overset
Den har dog været stjålet og den kørte fint inden, da tidligere ejer havde den, jeg købte den så efter den havde været stjålet for at fixe den og give den til min lille søster.
apr 2016
Følger: 7 Følgere: 15 Scootere: 10 Emner: 10 Svar: 259
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.681
Når karburatoren har været SÅ beskidt indvendig, så skal den skilles ad i atomer, og alle huller renses med en lille børste og en tynd nål.
Når du prøver at kickstarte den, bliver tændrøret så våd af benzin? Hvis nej, så er det næsten sikkert at det er karburatoren som er problemet.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 458 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.190
Evt tjek om simmeringen i venstre side er trykket ud.
jan 2006
Følger: 109 Følgere: 23 Scootere: 8 Emner: 13 Svar: 143
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.023
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 458 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.190
Ellers så skal du give den karburatorsprit imorgen og de næste par uger og håbe at det tager det sidste.
Jeg tømte min tank 5 gange, for til sidst at ende med at tømme den og udtørre den, før jeg slap af med problemet.
jan 2006
Følger: 109 Følgere: 23 Scootere: 8 Emner: 13 Svar: 143
Min scooter går ud ?