{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Karburatorslanger på original derbi senda extreme e4 {{forumTopicSubject}}

Hej kloge hoveder: Er der ikke nogen der er kvik til at lægge billeder herind. Det er fordi jeg har haft min kaburator af på min Derbi senda Extreme og efter jeg har sat det sammen er jeg i tvivl om jeg har sat en eller 2 forkert på. I dag har den da kørt over 10 km men jeg kunne godt kunne ligesom fornemme noget. Den står også pludselig højt i tomgang. et andet problem er at jeg jeg synes ikke rigtigt jeg kunne få karburatoren ordentligt på strudsen og spændt fast. Ydermere har det indtil videre været overordentligt svært at få luftrøret til at sidde fast på luftfilterkassen. Jeg ved godt at jeg at jeg ikke er den bedste med denne maskine. Lyder det ikke som et problem som handler om at gøre den helt tæt. Fordi hvis jeg havde byttet rundt på en slange ville der vel ske et eller andet efter at have kørt i 2 dage. Men da jeg kom hjem idag dryppede det lige kort fra bunden af karburatoren. Er nogen der kan hjælpe mig.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karburatorslanger på original derbi senda extreme e4
  • #1   25. mar 2020 Hvis ikke den sidder rigtigt i studsen så er den utæt. Og derfor vil den køre højt i tomgang en og også magert som resultere i en varmesætning

• #2   26. mar 2020 Tak fordi du svarede mig. Det er fuldstændig korrekt det du skriver. Den var utæt. For det 1. Sad den ik helt rigtigt på studsen og spændebånden kunne dermed ikke gøre den tæt. For d.2 sad den fjederspændering ikke helt rigtigt i sporet hvor luftslagen sad på karburatoren, og for d.3 var det et mareridt at få luftslagen som skulle sidde fast i luftfilterkassen til at sidde korrekt og at blive tæt. De havde fra fabrikken brugt noget tætningslim sf en slags så fa jeg havde fået den til at sidde i sporet gav jeg den flere lag af en tyktflydende og hurtigtørrende lim. Jeg kunne mærke forskellen med det samme, og tomgangen var igen normal. Jeg har kun haft pgo gmax og dr Big før og de er meget nemme at komme til og simple at have med at gøre. Men jeg blev lidt overrasket hvor besværlig denne Senda xtreme e4 fra 2019 er at have med at gøre.

Kommentér på:
Karburatorslanger på original derbi senda extreme e4

Annonce