213 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hjælp til sonic GP 2005 Hjælp til sonic GP 2005

Er der nogen steder man kan se alle data på en Aprilia Sonic GP fra 2005?
Har checket medfølgende instruktionsbog, men der står eks. ikke hvilke ruller (hvor store og vægt) der bruges?

Er der nogen der har oplysninger om hvor og hvormange begrænsnnger der er i sådan en Sonic?
Der tales også om en begrænsning i luftfilter og det siges at den ikke bliver fjernet når forhandler fjerner begrænsninger?
Har set at man kan "opdatere" en CDI????

Har fået fjernet begrænsninger ved forhandler. Den kører ca. 60 - 65 km/t. Men den er blevet MEGET sløv i optræk, især i området fra ca. 20 - 40 km/t.
Er blevet tilrådet at skifte variator til en Malossi Multivar. Men aner ikke noget om de der ruller. (igen srørrelse og vægt).
Har også fået gode råd om at skifte til Powerluftfilter, men så skal man vist skifte dyser. Men igen kan jeg ikke læse nogen steder om hvilke størrelser.

Det var en masse spørgsmål, men jeg har lige fået sonic'en og er ikke særlig god til alt dette her endnu..:-)
Er dog gode til at "skrue" sammen med min far.

Håber der er nogen der har tid og kan hjælpe - på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til sonic GP 2005
Kommentér på:
Hjælp til sonic GP 2005

Annonce