1.659 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hvad 4 takt scooter er bedst? Hvad 4 takt scooter er bedst?

Hey jeg vil gerne købe en ny brugt scooter som skal kunne køre langt på literen og være udmærket kvalitet jeg overvejer om det skal være en kymco super 8 eller en Peugeot kisbee eller vga Explora har kørt på en Explora der jeg tog kørekort den havde kørt 10000 km uden at der er skiftet noget kun service og vedligeholdelse så jeg overvejer virkelig at købe en 4 takter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad 4 takt scooter er bedst?
  • #1   11. sep 2020 Jeg havde 100% taget peugeot kisbee.
    De er bare smart indrettet.

• #2   11. sep 2020 Jeg kørte også på en da jeg tog kørekort den sad man behagelig på det eneste der er irriterende er at den er begrænset til 30 kmt men det gode er at de holder godt bare man overholder service og vedligeholdelse og det er dejligt at at man kan høre at den blinker med blinklyset

• #4   12. sep 2020 Dan eller hvad du nu hedder
    Det jeg mener med at det er irriterende det er fordi at sådan en har begrænset cdiboks til præcis 30kmt og man kan mærke at den motorbremser osv mens en vga Explora kan køre omkring 35 km og den motorbremser ik

• #6   12. sep 2020 Dan jeg kan ik finde en og jeg vil helst køre lovligt
    Jeg syntes at det skulle være lovligt at køre uden begrænsninger men jeg vil køre lovligt så længe reglerne er sådan

• #7   12. sep 2020 du kan gøre så den kører 38-39.

det er først tuning hvis den kører over 43 på rullefelt.

• #8   12. sep 2020 Lifeisawheelie man kan få en bøde hvis man køre mere end 39 kmt

• #9   12. sep 2020 Og jeg kan rent faktisk godt lide din YouTube kanal bliv ved med det gode Arbejde

• #10   12. sep 2020 Den bedste 4 takt scooter en nok en yamaha neos, men der er langt imellem de brugte på markedet.

• #11   12. sep 2020 Neos 4t er kvali men jeg synes bare ikke neos er specielt godt lavet hvis man er mere end 170cm og har en large hjelm.
    bagagekrogen sidder for lavt.
    Desginet var godt dengang det udkom, idag synes jeg kun det er middel design kval.
    Især prisen taget i betragtning.

• #12   12. sep 2020 Maf jeg har en neos dig ik 4t den kan dog ik starte og jeg er 185cm

• #13   12. sep 2020 de fleste asiatiske maskiner er lidt mindre i det, fordi asiater ikke er så lange.
    Det hjælper på alle maskiner hvis man ka rykke fødderne helt frem som på dr. big, nrg power, yamaha slider osv.
    Og endnu bedre hvis passager fodstøtterne sidder godt til føreren som på nogen maskiner.
    Kymco super8 var den største skuffelse ever. Ingen plads til fødderne nogen steder, vindlæ var et rygte, kun 1 sted at sidde på sædet, ingen plads under sædet, ikke plads til bagage mellem fødderne, tung, lang, langsom.
    Hvis man er 160cm og skal ha passager og med 125 eller 200cc motor ku den måske gi mening.
    Men gal den fik jeg hurtig solgt igen smiley

• #15   13. sep 2020 Dan jo det stort set være ligemeget for de 5 kmt det er jo kun 1,39 m/s det er jo ingenting

• #17   13. sep 2020 Dan at den motorbremser fuldstændig når den køre det den kan der er en vga Explora bedre og køre på

• #18   13. sep 2020 Dan at den motorbremser fuldstændig når den køre det den kan der er en vga Explora bedre og køre på

• #20   13. sep 2020 Dan det er svært at forklare men man kan tydeligt mærke forskel på om det er en vga Explora eller peugeot kisbee jeg kan ik se hvad jeg skulle have af problemer du må meget gerne skrive hvad der er et problem osv:D

• #22   17. sep 2020 Det han mener er, at vga motorbremser ikke selvom den kører det den må. Men det gør den Peugeot som han gerne vil ha, og det er irreterende. Og du har ret , det er irreterende at den slår til/fra for at holde den lovlige fart.

• #23   17. sep 2020 Prøv en Peugeot speed fight 4, 4 takt.
    Har selv en som jeg er godt tilfreds med, kører 40,2 km/L. uden skive.

• #24   17. sep 2020 Jeg vil gerne eje sådan en men pengene er der ikke

• #25   17. sep 2020 Speedfight 4 4t er dyr at få lavet service på, motoren skal pilles af for at justere ventiler på den.

• #26   17. sep 2020 Okay men jeg er mekaniker så jeg reparere alt selv har gjort det hele mit liv smiley

• #27   18. sep 2020 det er tit billigere at købe dyre ting.

De holder deres værdi, bliver ved at være dyre.
    Jeg købte f.eks. en hm-moto for ca 13000
    så fordoblede jeg det antal km den havde kørt, knækkede blinkene af, lavede lidt skrammer, sled dækkene, og så solgte jeg den igen efter et to år for 11000.

Det er bl.a. derfor man siger det kræver penge at blive rig.
    Den der køber dyrt græder først, dem der køber billigt græder så resten af tiden (:
    jeg gav 4k for min nrg power da den var 7 år gammel. Den er stadig 4k værd. Mindst.

Kommentér på:
Hvad 4 takt scooter er bedst?

Annonce