681 visninger
|
Oprettet:
Aprillia Sonic stelnummer 30 eller 45 knallert {{forumTopicSubject}}
Dav SG har netop købt en Sonic i dag, og kan læse mig til at stelnummer som indeholder de følgende nummer i rækkefølge i ZD4PB skulle være ens-betydning med at det så er en luftkølet 45 knallert ifølge scootergrisen vinchecker? men det pågældende stelnummer, har aldrig været indregistreret hos skat, og den er fra 2001 alligevel så det kan næsten heller ikke være tilfældet at det en 45´er
Nogen som ligger inde med lidt viden omkring Aprilia Sonic stelnummer? Vil det være meget behjælpeligt
Tak på forhånd
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 731
Det er færdelsstyrelsens hjemmeside og find så punktet "typegodkendelser"
Der kan du skrive stelnummeret og finde typegodkendelsen, du kan også søge stelnummer på nummerplade.net og se om den har været indregistreret
maj 2021
Følgere: 12 Annoncer: 36 Emner: 4 Svar: 40
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Annoncer: 3 Emner: 75 Svar: 1.354
Tager jeg fejl her evt … jeg husker nemlig dengang Sonic kom til Dk der ville jeg så gerne have den vandkølet udgave , men det kunne jeg ikke få fordi den kun fantes i 45 modeller og, det var sidst i 90erne Husker jeg , Altså hvis man lavede sin 30model AC Sonic om til LC så man selvfølgelig få den , men fra forhandleren fantes 45 kun som LC og 30 som AC
Grunden til jeg skriver om det er fordi selv søger en 45 udgave i LC og du skriver noget med dit stellnr skulle være noget Sonic 45 model i Luftkølet … og fantes de ikke kun som LC udgaver når de var 45 model … eller blev de med tiden lavet om til at man kunne få Sonic 45 i luft og vandkølet modeller.. fordi hvergang jeg endelig finder en Sonic i super fin stand i 45 udgave så de for det meste luftkølet , og det forvier mig , for jeg spørger ikke om den LC udgave fordi i mit hovede er de kun lavet som LC udgaver når det 45 model . Og hvis man så kom for at kikke på den så var den altid luftkølet , så ville jeg ikke købe fordi så mente jeg at sælgeren havde ombygget den til at ligne en 30udgave osv…
Det er Derfor skriver her i denne gamle emne …. Fordi fantes Sonic sener hen i tiden både som AC og LC udagvar hvis det var 45model , ved du noget om det
Aprillia Sonic stelnummer 30 eller 45 knallert