{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia Ditech
  • #1   22. jul 2021 de er dyre i dele og lige den årgang kan køre med 3 forskellige motor så tag et billede af vandpumpen

• #2   22. jul 2021 men hvilke dele mangler du for de passer jo dele med andre modeller der er kun topstykket og blok som er anderledes stortset

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #3   22. jul 2021 2001 ? Det er en Morini så, dele kan findes ved easyparts.nl, og ja de er ikke helt billige, men hvis du vil have den kørende, så kun originale dele, sålænge det er cylinder og stempel.

• #4   24. jul 2021 Tak for de gode input, men jeg mangler stadigvæk et svar på mit spørgsmål. Findes der en motor med karburator som passer lige over på stellet ?

Jesper

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #5   24. jul 2021 Der findes en SR50 Morini udgave med karburator, så de findes derude, jeg ved ikke om en Katana blok evt passer, men det nemmeste er da bare smide karburator på den du har, der findes et kit, og ellers kan det også gøres med en hjemmelavet løsning.

• #6   24. jul 2021 du giver os jo ikke svar på spørgsmål men forventer det er en morin motor så en Suzuki katana motor passer på så vidt jeg husker ellers er det streetmagic den passer fra

Kommentér på:
Aprilia Ditech

Annonce