Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ledningsnet jog R
  • Jakob H
    Jakob H Tilmeldt:
    aug 2021

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   6. aug 2021 det var jo godt nok en voldsom pris. Der er vel ingen der evt har et brugt de vil sælge?

• #3   6. aug 2021 Mange søger jog r ledningsnet som ikke er fusket helt afhelvedes til.. smiley

• #4   7. aug 2021 Er det gamle net helt splittet ad, så det ikke er værd og reparere på. Eller er det håbløst??

Ud fra dit spørgsmål antager jeg det er splittet ad af en uduelig pilfinger eller pga ir og korrosion.

Kender godt situationen når man hjælper sine sønner med deres køretøjer... Suk!!!
    Jeg havde nok købt et nyt, men du kan måske uddybe hvad der er galt med det du har???

Skulle du finde et brugt er der nok et eller andet der også er splittet ad når det kommer til stykket.

Og dog, kunne lige nå at redigere mit indlæg, hvad med det her
    https://www.scootergalleri.dk/jog-r-dele/id-1316102

• Jakob H
    Jakob H Tilmeldt:
    aug 2021

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   7. aug 2021 det er netop klippet og samlet adskillige steder med diverse ledninger og kronmuffer.
    Der er kun bremselys og tændning der tilsyneladende virker. Det ender nok med nyt selvom det er dyrt

• #6   7. aug 2021 Hvis du kigger i min profil kan du se et fotoalbum jeg oprettede 3 maj.
    Genopbyg af en Gilera Storm fra skrot til pæn igen.... Budget 6000 men det rendte alligevel i 8500. Der var flere gange jeg også stod lidt og pillede næse og tænkte øv!!!
    Men det er glemt igen, den kører bare fint smiley
    Nu skal den så heller aldrig sælges videre så gør det ikke så meget.

Kommentér på:
ledningsnet jog R

Annonce