{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Kenneth A
Kenneth A
Følger: 3 Emner: 1 Svar: 3

Hot 50 10" 3 egers stål fælge/ønsker 12" alu på. {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Har 10" stål fælge på min Hot 50 og vil have 12" 3 eller 6 egers alu fælge på.
Hvordan passer 12" på I forhold til for/bagskærm og hvordan passer bremse kaliber og Skive foran hvis jeg skifter til 12" i stedet for de 10"der sidder på.?
Skal siges, at jeg har en CPI Oliver som står halvt skidt ad, men har hørt, at 12" Fælge derfra skulle passe direkte på uden alt muligt skal justeres.
Dog skal bremse kaliber fra Cpi'en smide på Hot'en for at bremse skive passer.....

Håber nogen kan svare på mine spørgsmål og evt har nogle fælge de vil sælge, medmindre dem jeg har på Cpi'en passer direkte over på, så bruger jeg selvfølgelig dem, men der mangler jeg viden (som skrevet) mht om for/bag skærm passer uden der skal laves specielt beslag osv.

På forhånd tak ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50 10" 3 egers stål fælge/ønsker 12" alu på.
  • Kenneth A
    Kenneth A Tilmeldt:
    jun 2021

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #1   15. aug 2021 Er her virkelig ikke nogen der kan hjælpe/svare.?
    Sjovt nok, så har jeg set en "Projekt video" fra speedline netop omkring dette emne.
    Så har selvfølgelig ringet til dem og forhørt mig, men det er ikke noget de kender til ????
    Mega sært, når de netop selv har lagt en video op omkring dette.... Får dog ikke svar nok i den video, derfor jeg spørger her...
    Lader den stå et par dage mere og ser om jeg skulle være heldig at nogen har svar...
    Ellers starter mit vinter projekt nogle mdr før tid smiley

Kommentér på:
Hot 50 10" 3 egers stål fælge/ønsker 12" alu på.

Annonce