{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Meget svær at starte {{forumTopicSubject}}

Min pgo hot 50 er meget svær at starte når den er kold næsten umulig, bliver nødt til at bruge startspray 8 ud af 10 gange.
Har i nogen ide om hvad der er galt eller hvad der skal ændres
Opsætning
21mm karburator dyse 80
50cc
11k udstødning
Ja ved godt at min opsætning er underlig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget svær at starte
  • #1   26. sep 2021 Hvilket 50cc er det?

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #2   26. sep 2021 din udstødning er alt for stor mene tror lige start problem er at den er utæt

• #3   26. sep 2021 Det er std 50cc

• #4   26. sep 2021 Du giver selv svaret smiley

Den får ingen benzin til at starte på.

Luftskruen står vel 1.5 omgang drejet tilbage, prøv med en halv omgang. ( så kommer der mindre luft til og federe blanding).
    Tomgangsdysen er for lille hvis den stadig ikke starter (den giver mængden af benzin)
    Starter den på en halv omgang er det ok, men indikerer at tomgangsdysen kunne tåle at være lidt større, men ikke nødvendigt. Den har ikke indflydelse på kørslen.
    Ovenstående er basic og med udgangspunkt i at alt er tæt, rent og i orden incl. stempel cylinder tændrør osv.
    Din dyse 80 har intet med start og tomgang at gøre, der er 2 forskellige systemer i en karburator. start og tomgang.. og kørsel.
    For stor udstødning tror jeg ikke, den skal også kunne starte uden et udstødning på.

PS: Startspray er ikke det sundeste og bruge for motoren, helst kun til fejlfinding. Det smører minus og fjerner 2takt olien der altid er rundt omkring i motoren

• #5   26. sep 2021 Takker

Kommentér på:
Meget svær at starte

Annonce