{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Danni S
Danni S
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

Batteriskift til TGB knallert 30 - hvordan og hvilke batteri {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en brugt men meget fin TGB - Bullet black Edition fra ca. 2016 - en knallert 30 scooter

Min batteri skal oplades tit, og en klog sagde den nu kun havde spænding elign på 12,1 og skulle være 12,7 - ved ikek hvad han mente - gør i - men han siger mine celller er ved være døde og synes jeg skal købe nyt batteri - kender ham ikke, mødte ham ved min knallert og havde sådan nogen han sattte på mit batteri og den målte det der 12,1 - Så vil gerne købe nyt batteri, da hvis den står koldt kan den ikke starte helller ikke med kickstarter - troede man altid kunne med den, men han sagde det kunne man ikke hvis batteri er dødt. og har jo ikek altid min oplader med.
Ved kun at på min batteri står der 12 v - SÅ det er vel sådan een jeg skal købe (kører kun 2x5 km om ugen på den) MEN på eks thansen side er der så mange forskellig og mange forskellig katagorier eks syre og GEL batterier m.m - skal bare have een der passer til min TGB så billig så mulig. Har nogen forslag ?? OG så det næste kan jeg som amatør evt selv skifte den mon og hvordan - nogen siger det er bare 2 stjerneskruer der skal skuess a og på - har set dem, men er det det eneste ellelr skal jeg til forhandler ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteriskift til TGB knallert 30 - hvordan og hvilke batteri
Kommentér på:
Batteriskift til TGB knallert 30 - hvordan og hvilke batteri

Annonce