Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Am6 motor druknet
  • #1   22. jan 2022 Ud med tændrøret og roter med starteren nogle gange så der luftes ud

• #2   22. jan 2022 Hej Henrik, hvordan skal jeg roterer med starteren og hvor sidder den henne?

• #3   22. jan 2022 Du skal bruge elstarteren, du skriver den virker.
    Ud med tændrøret, evt sætte det i tændrørshatten og hold gevind på motoren så det får lov til at gniste i fri luft når du trykker på starteren.
    Det med at komme af med en gnist fra røret kan være vigtigt i forhold til at brænde noget af i tændingen

• #4   22. jan 2022 Og lidt forsigtig, du kan få et stød når du holder tændrørshatten på motoren.
    Du dør ikke af det men det er ubehageligt . Kun holde på kablet

• #5   22. jan 2022 enu bedre sæt tændrør i hætten og hold den på topstykket så overe spændender du ikke tændspolen så den dør

men jeg tror ikke det vil hjælpe men det ser vi til når du har prøvet det Henrik siger

• #6   22. jan 2022 #4 man får der stød hvis man holder kablet? Man skal da holde på hætten

• #7   22. jan 2022 Nej Vlad, kablet er sgu da beklædt med plast... smiley
    Når man holder på hætten sker der heller ikke noget, men på kablet er man et par cm længere væk fra strømmen.

• #8   22. jan 2022 Nu ved jeg ikke vilket kabel du har, men jeg har nu fået stød fra 2 forskellige knallerter fordi jeg rørte ved kablet

• #9   22. jan 2022 så har dit kable varet beskadiget på 2 maskiner

• #11   22. jan 2022 Det Henrik skrev virkede, problemede er bare nu at den ikke for benzin. Nogen som har nogle ideer til hvad det kunne være

• #12   22. jan 2022 Er der vacumstyret benzin hane på???

Tjek om den virker ved at suge i vacumslangen, der er 2 slanger til hanen hvis det er med vacum. Den ene giver benzin, den anden er vacum.
    Benzinslangen er den der går til karburatorens indløb.

• #13   23. jan 2022 Jeg ved at den er vacum styret, tror også det virker da den kørte for omkring et måned siden hvor den har stået stille efter tændingslåsen gik i stykker.

• #14   23. jan 2022 Ja den kender jeg fra mig selv smiley

"jeg tror det virker"

Du skal tjekke benzinhanen om der kommer benzin. Men nu skriver du: "får ikke benzin"
    Ok! Ja så er det jo måske karburatoren der svigter. Tænker her dyse, svømmer osv....

Kommentér på:
Am6 motor druknet

Annonce