{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot køre baglæns
  • #1   30. jan 2022 Det er jo fordi du starter den forkert. Hvad bruger du til at starte den?

• #3   31. jan 2022 @vlad jeg bruger el start

• #4   31. jan 2022 @dan'l den skyder også kør remmen den forkerte vej og der er standart tænding på

• #7   31. jan 2022 Cdi og tændspole har jeg skiftet og har tegnet en streg der hvor notgangen sidder og samme med svinghjul så ved jeg når de to skreger passer ud for hinanden så sidder den rigtigt

• #8   31. jan 2022 Og har ikke så meget rodet med el så er lidt blank på det der ts

• #11   31. jan 2022 Når så jeg med igen aha men lige en sidste ting tændrør er tør når jeg tager den af Men den kan starte kan ikke hel forstå ved du hvorfor?

• #12   31. jan 2022 Og kan det være en fabriksfejl på krumtap har lige sat en ny en i atena race

• #14   31. jan 2022 Nej nej. Den kan godt startes den forkerte vej. Sådan en 2 takter kan altså køre begge veje. Så hvis man starter den med en bormaskine og den drejer i den forkerte retning, kan man godt "starte motoren baglæns". Hvis du bruger elstart, kan det ogs godt være at du har byttet på ledningerne som går til elstarter motoren, så + sidder på - og - sidder på +. Prøv og start den med kickstart istedet for

• #15   31. jan 2022 Har du haft starteren skilt ad og serviceret/smurt... Og måske drejet bagenden 180 grader i forhold til hvor den var???

Det kan man på en VGA Grido også render starteren forkert vej. Dog kan startkoblingen så ikke gå i indgreb, og det render bare rundt...

På gilera/Piaggio ligger hullerne ikke helt overfor hinanden så den kan ikke vendes forkert.

Jeg aner ikke hvordan det er på PGO??? Eller om du har haft det skilt ad??? Eller som der skrives ovenover, vendt plus og minus???

Du må have det kigget efter

• #16   31. jan 2022 På pgo kan man godt lave det så den starter baglæns på elstart. Der sidder en kabelsko på - som bliver spændt med en af boltne. Den andet er en stik. Men ved nu ikke hvordan hans ser ud. Der kunne godt være fusk lavet

• #18   31. jan 2022 Hør nu her din mongol. Det er nemme dumme fejl som kan ske. En motor starter jo ik i det andet retning fordi tændningen står forkert. Den bliver drejet i den forkerte retning imens man starter den. Hvis man starter den med den originale kickstart, starter den normalt. Hvis du så starter den med en startermotor kan den starte i begge retninger på en 2t motor. Men fra fabrikken af starter den jo rigtigt(medmindre der er produktionsfejl). Nu ved vi jo ikke om han har pillet ved elnettet eller hvad fanden han nu har gjort. Jeg fortæller ham bare hvorfor det sker.
    Så hold din kæft ik?

• #19   31. jan 2022 Og btw, kender ret mange som bruger en bormaskine til hverdag for at starte deres knallerter. Har selv haft en mongol knallert hvor jeg ik magtet at bruge penge på sådan en kickstarter

• #22   31. jan 2022 #20 hold nu kæft hvor er du dum og høre på. jeg gav bare mit bud ud fra det info jeg havde og du begynder at svine mig til? du burde vide bedre for en 30 årige

#21 hvordan skulle krumtappen da skifte hvilke vej den drejer pga en dårlig stelforbindelse? giver sgu ik meget mening i mit hoved

• #25   31. jan 2022 Jojo den kan sagtens skyde pga tændningsfejl. Men den kan der ik køre baglæns pga det

• #26   31. jan 2022 vlad s når man montere den billige elektronisk tænding op en puch maxi så kan de godt finde på at fej tænde så hårdt at den skyder stempel forkerte vej også starter den baglæns og det kan faktisk ikke høres så jo det kan nemt lade sig gøre

men har faktisk oplevet det før og det kan være en ud af 2 ting cdi eller stator og da cdi er skiftet ville mit bud være stator

• #27   31. jan 2022 velkommen til scooter galleri. nu skal I ALLE opføre jer pænt. alle der bruger scooter galleri fejler et eller andet i hovedet. det må vi acceptere. der er altid nogle der bliver pigesure. på forum hjælp ikke diskutere.

• #28   31. jan 2022 Nårh ok brian det havde jeg aldrig hørt om kunne ske. Så ved jeg det nu smiley

• #29   31. jan 2022 har også kun oplevet det 3 gange på 15-18 år men det kan også være at noten er knækket eller skadet

• #30   31. jan 2022 han har den slet ikke på, men den er åbenbart på plads, der han tegnede med en tusch på tappen og svinghjulet

• #31   1. feb 2022 Møjn har måske fundet fejlen kan der være for møg olie i beno?

• #32   1. feb 2022 nej det er en tændings fejl

• #33   1. feb 2022 Svinghjul kan sidde forkert, tændning kan sidde omvendt, den kan sagtens starte forkert på elstarter, men kører den baglæns er det en el fejl

• #34   1. feb 2022 marcus der er jo en envejs kobling på el start motor så den vil ikke dreje motoren rundt den vil kun dreje start motor rundt

Kommentér på:
Hot køre baglæns

Annonce