{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

SÅ KOM DEN NY Forgaffel til Yamaha Aerox {{forumTopicSubject}}

Kan fortælle mig hvor høj denne forgaffel er , for den virker satme høj da , hvis man tænker på det er til Yamaha Aerox ...

Og er det igrunden nogen som har set denne type forgaffel før
Så fortæl gerne hvad det er for noget smiley

https://racingprojectgermany.de/products/competition-upside-down-gabelkit-yamaha-jog-aerox?variant=41189793726648

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ KOM DEN NY Forgaffel til Yamaha Aerox
  • #1   3. mar 2022 Mon ikke det er fordi du har en gaffelbro øverst ligesom på motorcykler (det er meget mere stabilt)
    Den er forlænget derop for at få fat i den.
    Den er nok ment til Aerox men skal sidde som total naked racer bike for at være der.... Total overkill hvis den ikke render stærkere end 120 alligevel

• #2   3. mar 2022 Det var skam også min opfattelse af den , syndes bare ikke det giver mening , fordi ham som sælger dem , går en del op i det med at en scooter skal være hel samlet også til Banen , også for han fremstillet sådan noget her ... og prisen er nu heller ikke ligefrem den sjoveste for at være ærlig smiley

• #3   3. mar 2022 Nu kender jeg mest til Piaggio og Gilera, men det hele med scootere minder da så meget om hinanden at jeg ikke kan se skjoldet foran sidde på samtidigt med den forgaffel.
    Den kan jo ikke være derinde i frontskjoldet???

Måske hvis man kun kører lige ud smiley

• #4   4. mar 2022 Henrik L ... he he .. jeg har fundet ud af , skjoldet kan skisme være der , men det vil gå lidtnud over køler,osv . Det skal nemlig flyttes omform til der hvor ens Ben er på en Aerox .
    Og ja det bliver sku ikke mig det vil det , for det lige overkill som du siger , specielt kun til noget 70cc polini evolution3 Setup ... kan forstå hvis det var til noget 2 cylinder
    2fast cylinder med 100cc på hver cylinder , men ikke til kun Allene en normal bane scooter da, der virker det lidt som om man ikke længer ved hvad der skal bruges penge på længer på ens scooter

Kommentér på:
SÅ KOM DEN NY Forgaffel til Yamaha Aerox

Annonce