332 visninger
|
Oprettet:
Aprilla sr 50 ditech {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg har denne aprilla sr 50 ditech og kan ikke få lortet til at køre og alt er stortset skiftet undtagen injektion også ville jeg høre om der var nogen der kunne være behjælpelig med nogle gode råd eller måske havde en tester til sådan en eller om der måske var en der har en brugt injektor man kunne prøve da jeg syntes 1200 kr er for mange penge for en ny hvis det så ikke er det
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.687
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.083
Indsprøjtningssystemerne er de samme på alle modellerne, det er Orbital der står bag det.
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.083
Du skal desuden måle tryk fra benzinpumpe, samt kompressor, hvis ikke de 2 ting er i orden, så starter den heller ikke, den skal desuden også kunne holde trykket, der kan være en utæthed, og altid når du fejlsøger på en Ditech, så brug et helt nyt tændrør, gerne et ZMR7AP.
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.687
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.083
Programmet er det samme, eller stort set, da en Piaggio ikke bruger oil injection som Morini udgaverne gør, men stikket sidder der nu stadigt.
Gameboy'en kan snakke med begge udgaver, uden problemer.
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.687
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.083
Og ja da en Factory har LCD skærm, har den også udlæsning af fejlkoder den vej, det har de gamle Ditech ikke, kun en lampe der blinker.
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.083
Trådstarter: Meld gerne tilbage med hvad du har skiftet, og med hvilke dele, en Ditech er kritisk når det kommer til reservedele, noget af det skal være originalt.
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.687
Aprilla sr 50 ditech