{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Udstødning katalysator og blindrør? {{forumTopicSubject}}

Hej Sg
Jeg har igår taget min brors gamle udstødning af hans peugeot tkr, da der var huller i. Jeg håbede at finde en anden der var magen til men det kan jeg ikke, kan se at der på speedline står at der passer gg udstødning til, men på dem er jeg ikke sikker på at der sidder hverken rør til katalysator eller blindrør på. Kan nogen af jer svare på om der skal sidde en katalysator og blindrør nu hvor der gjorde på den originale?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning katalysator og blindrør?
  • #1   10. maj 2022 du behøver ikke blindrør og katalysator hvis knallerten bare skal kunne køre. problemet er bare, at det er ulovligt at skifte til en ikke godkendt udstødning som fx ggen

• #2   10. maj 2022 speedline har et meget lille udvalg, og halvdelen af det er overvurderet bras smiley

Kig på kgi eller endnu bedre svenske tyske franske italienske spanske webshops.
    50factory
    scootfast
    twostroke
    pedparts
    scooterattack
    maxiscoot
    dam-sport

der er flere og de fleste har tonsvis af dele som fartstriben den lille biks aldrig har hørt om.
    Kig der smiley hvis du vil have en originale lovlig udstødning. Eller bare nogen som helst reservedel.

Vil dog sige du kan sagtens køre også lovligt uden en original udstødning.
    De koster som regel også rigtig meget de originale dele

Kommentér på:
Udstødning katalysator og blindrør?

Annonce