435 visninger
|
Oprettet:
Næsten intet el virker {{forumTopicSubject}}
Alt mit el er stoppet med at du næsten. Kører hot med gammel forlygte med to pærer i, kun den ene lyser, og ingen lyser ved langt lys. Mit horn virker ikke, en led bar jeg har sat på virker ikke, el start virker ikke. Min baglygte stoppede med at lyse samme dag også, men den kunne jeg fikse ved bare at dreje lidt på pæren deromme. Mine angel eyes lyser fint, og de er tilsluttet i stedet for positionslys. Nogen der ved hvad der kan være sket, og hvad jeg skal gøre for at fikse det?
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 768 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 4.865
sep 2020
Følger: 6 Følgere: 47 Emner: 26 Svar: 173
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 768 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 4.865
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 731
Gamle pærer er ikke til ret meget alligevel. Så har du måske irrede kontaktflader i soklerne. Der ville jeg da starte, og også måle med et multimeter om der kommer strøm frem som det skal og stel er i orden.
WD40 er super som rens af kontaktflader sammen med fint sandpapir, Ståluld virker også men jeg undgår det for det kan lede strøm hvis der efterfælgende ligger en tråd fra det.
Og nr 1. Tag batteriet fra inden du laver noget af det.
På de fleste scootere er kontakter,stik osv. noget skrald efter en del år i dansk klima. En god ting er at give det silikonefedt når det samles
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.142
Måske kan du bruge videoen til noget.
Du kan kun finde fejlen ved at adskille nogle skjolde og finde frem til nogle stik og måle på dem og det gør du ved at bruge et ledningsdiagram og et multimeter.
Næsten intet el virker