197 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Pelle L
Pelle L
Emner: 4 Svar: 11

Horn bøvler Horn bøvler

Hej, jeg har en Kymco Agility 50 fra 2012, den har kørt rigtig godt mens jeg har haft den, men nu er hornet begyndt at være lidt bøvlet, når jeg køre så lyder det som om at dytlyden ikke kommer ordentligt ud og nogen gange siger den ikke et pip, men når den holder stille med motoren slukket og nøglen på on så virker det fint, jeg ved ikke hvad det kan være, enten er det fordi hornet skal skiftes eller også er der en løs forbindelse eller sådan noget, hvad tror i det er

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horn bøvler
  • #1   26. aug 2022 Prøv og rens selve kontakten under knappen med noget sandpapir

• Pelle L
    Pelle L Tilmeldt:
    mar 2022

#2   28. aug 2022 Altså mener du den kontakt som sidder på styret eller hva, for selve knappen har jeg ingen problemer med at trykke ind og ud

• #4   28. aug 2022 Som #3 siger. Jeg har selv oplevet det. Hornet ville bogle gange virke perfekt, andre gange ville den virke nogenlunde og så andre gange ville den overhovedet ikke virke.

• Pelle L
    Pelle L Tilmeldt:
    mar 2022

#6   28. aug 2022 Hvordan tjekker jeg at polerne inde bagved kontakten de mødes rigtigt

• Pelle L
    Pelle L Tilmeldt:
    mar 2022

#8   30. aug 2022 Okay opdatering, jeg har købt et nyt horn og sat i og nu virker det som det skal, men i skal have mange tak for hjælpen alligevel

Kommentér på:
Horn bøvler

Annonce