{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Alexander  C
Alexander C
Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 33

Kølervæske {{forumTopicSubject}}

Hej.
Står med min rieju rs2 Matrix hvor den har dryppet en stor del, efter at have kigget på det ligner det kølervæske, kører så en kort tur efter at have fyldt nyt på og tjekket om jeg kunne se hvor det kom fra men det kunne jeg ikke se, så efter 3 km er alt mit kølervæske fordampet og noget af det er blevet skudt ud et sted sådan det var over hele motoren. Hvad kan det skyldes?
Mit kølervæske bliver ikke blandet med vand, det er bare ren kølervæske jeg hælder på systemet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kølervæske
  • #1   27. okt 2022 Hvis det er skudt ud, så må du finde ud af hvor det bliver skudt ud henne.
    Tag en tur mere og se hvor det kommer fra, imens du kører.

• #2   27. okt 2022 Fandt ud af at mit dæksel til det var flækket et lille stykke i toppen så der kunne komme lidt ud der, men kan det passe den tømmer hele systemet på en tur på 3 km efter den er blevet varm knallerten.
    Har tjekket alle slange og køler for utætheder og det eneste jeg fandt var det ene dæksel

• #3   27. okt 2022 #2
    Skift det og se om det hjælper.

• #4   28. okt 2022 Den har nu lige stået natten over og når jeg kigger i beholderen så er kølervæsken væk. Når jeg kigger på gulvet er det næsten intet.
    Hvorfor forsvinder det nu bare af at stå natten over?

• #5   28. okt 2022 #4
    Ned i dit krumtaphus...... Måske.

Hvad er "næsten intet"
    Der kan jo ikke være ret meget i beholderen.
    Når der er noget på dit gulv, så er det jo fordi at du ikke ser hvor at det kommer fra.

Parkerer du den uden at se om den drypper, nu hvor at du ved at den er utæt?
    Se hvor det kommer fra, det der ligger på gulvet.

• #6   29. okt 2022 Den er stoppet med at dryppe nu, og det der var dryppet var næsten ingenting, så vil skyde på det var noget som har været et sted fra sidst den smed det hele, som jeg så har overset da jeg tørrede den af

Kommentér på:
Kølervæske

Annonce