{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Høje omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Er nødsaget til at gøre min Galaxy lovlig, har derfor sat en 8mm skive i. Nu tager den så virkelig mange omdrejninger ved fuld gas, hvilket er forståeligt når den har en proma legal ubegrænset udstødning på.
Har prøvet at sætte en 15mm spændeskive i udstødningen, da jeg ikke har std udstødning. Men den trak virkelig sløvt og larmede en del.
Der ikke tragt i og der er 7g ruller i vario resten er std.
Den kørte 38 med skive og gik fint udover de høje omdrejninger ved fuld gas.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høje omdrejninger
  • #2   25. mar 2023 Hvis du sætter tragt i sk du få kvalt den rimelig godt mht omdrejninger.

Min piaggio fly med technigas silent pro på skreg som en sindsygg ved topfarten på 42 kmt.
    Så kørte for det meste med med de 38 kmt ca.

• #3   25. mar 2023 Den larmer ikke mere, af at du sætter en skive i udstødningen.
    Hvis den larmer mere af den grund, så er den utæt ved cylinderen.

Du skal vide at du gør det i den forkerte rækkefølge.
    Start ud med at fjerne ringen i vario.
    Herefter får du monteret en begrænsning mellem studs og membran.
    Hullet i begrænsningen bør nok være cirka 8mm.
    Herefter tester du scooteren, stadig uden ring i vario.
    Hvis topfarten er mere end 50 kmt på speedometeret, så skal du begrænse din udstødning. Evt med en ring i forrøret.
    Når topfarten er nede på præcis 50 kmt, uden ring i vario, så er din motor klar til at du sætter ring i vario.

Hvis optrækket bliver dårligt, så skal du finde de rigtige ruller og hvis optrækket stadig er dårligt så må du bare leve med det faktum at du nu har en lovlig scooter og at en lovlig scooter er meget langsom.

Kommentér på:
Høje omdrejninger

Annonce