318 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Trine S
Trine S
Emner: 1

Totaktsmotor? Totaktsmotor?

Hej alle,

Jeg har købt en brugt PGO G Max, men jeg ved ikke hvilken model det er. Jeg har læst mig til at der er tre forskellige modeller, hvoraf den ene har en totaktsmotor. Så vidt jeg kan forstå skal totaktsmotorer have olie blandet i benzinen, så jeg prøver at finde ud af om min scooter skal have det.

Er der nogen der ved hvordan jeg identificerer modellen på min scooter eller om man kan se om det er en totaktsmotor? Den har en olielampe ved speedometeret, men den lyser ikke, ud over et par sekunder ved opstart. Jeg ved intet om scootere, skal bare bruge den til at køre på arbejde.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Totaktsmotor?
  • #1   11. maj 2023 Hvis det er en knallert 30 (lille knallert) er det en 2 takt. Der sidder en olie beholder på den som du lige skal fylde med 2 takts olie. Så blander den selv. Hvis lampen tænder i 2-3 sek efter du har drejet nøglen, betyder det at der er olie på. Men det er en god ide og lige tjække hvor meget der er i

• #2   11. maj 2023 tag et billede fra udstødnings siden og ligge den her ind i forum men det er nok en 2 takt som passer dele med hot og dr big forskellen på din er en studs ekstra ved membran til benzin pumpe ellers er det den sammr

Kommentér på:
Totaktsmotor?

Annonce