{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Simmering,ruller,krumtap på SSM {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en street magic med malossi sport på, og jeg skal til at skifte mine side lejer i krumtapen, men ville lige høre hvad Simmering er og hvor de sidder i krumtappen. og jeg har også fundet ud af at mine ruller er slidte men hvor mange grams skal jeg sætte i har std. vario på?? og hvor hurtigt ville en street magic køre med malossi sport og en ubegrænset cdi?? fordi at min den køre 70km men kan ikke finde ud af om den er begrændset alt andet er std. undtaget cylle.... håber der er nogen der kan hjælpe.,..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Simmering,ruller,krumtap på SSM
  • #1   23. apr 2004 simmeringe er noget der holder alt det olie der tæsker rundt inde i lejrene der hvor det er så det ikke tæsker ind i blokken.....Der er to begrænsninger i en streetmagic udstødning men bare nøjes med at fjerne den ene! du skal bare save forrøret over der hvor det bliver tykt uden at skære det helt over og så bukke det....så inde i det tykke rør sidder der en plumb den skal du bare lave en masse huller i med en boremaskine indtil det hele er væk.....hvis der stadig sidder lidt tilbage kan du prøve at banke det løs....så hælder du bare alt snulderet ud af udstødningen og bukker røret sammen igen....så skal det bare svejses sammen igen og smides på kværnen... så skulle du nok få en del mere ryk i den...men du får den aldrig over 70-80 uden en anden gearing...men du får så også et dejligt optræk...så kunne du jo også lige skifle til en malossi multivario......husk at købe c3 lejer...!

• #2   24. apr 2004 Hvad er C3 lejer'?? og hvor skal de sætte og hvad koster de?? og hvor kan man købe dem henne??
    ja men vario venter jeg lige lidt med fordi at jeg ikke har så mange penge før engang i næste uge... men hvor mange grams ruller skal jeg smække i??

• #3   24. apr 2004 C3 lejer er nogle lejer der sidder på krumtappen og holder MEGET bedre end normale lejer fordi der er mindre slør i dem.....du kan jo prøve nogle forskellige netshops og se om de har dem...Jeg ved ikke hvad for nogle ruller du skal have i...men tungere end du har nu..Et gæt: 5-6 grams..

• #4   24. apr 2004 hvorfor tungere ruller?? så får jeg jo et endnu mere dødt optræk...?? men jeg kan ikke finde nogle netshops hvor man kan købe de lejer... smiley

• #5   24. apr 2004 nåh nej ikke tungere...!

• #6   24. apr 2004 men skal det være 5-6 grams?? og hvordan bliver op trækket så?? ved godt at det ville være bedst at sætte en anden vario på og gearing... hvis nu en scooter har kørt ca. 15000 km ville det så være en god ide at sætte en anden krumtap i?? ( der er ikke noget slør i den eller noget) og det der med begrænsninger der er altså en begrænsning i CDI BOX'en men du ved vel ikke hvor man kan købe en uden hvis det er min er begrænset??

Kommentér på:
Simmering,ruller,krumtap på SSM

Annonce