{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Kenneth  J
Kenneth J
Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 15

Start problem Jog R {{forumTopicSubject}}

I går da min søn skulle starte sin Jog R., sad kickstarteren fast. Pillede skjoldet af og drejede den med en topnøgle. Men efterfølgende ville den ikke starte. (Helt død)Tjekkede at der var gnist på tændrøret. Det var ok. Men det var helt tørt. Nogen gode råd til næste skridt? Kan det være evt en knækket stempelring eller noget med benzintilførsel? Den kørte fint sidst han var ude at køre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problem Jog R
  • Kenneth  J
    Kenneth J Tilmeldt:
    aug 2023

#2   21. aug 2023 Jeg brugte en top til at få den "løsnet" og så kører den umiddelbart fint rundt både med kick og med elstart. Hvis nu der er gået en stempelring vil den så stadig kunne suge lidt benzin?

• Kenneth  J
    Kenneth J Tilmeldt:
    aug 2023

#4   26. aug 2023 Det var en låsering der var knækket og havde lavet en stor fed ridse i stemplet og cylinderen. Så er det bare hvordan jeg sikrer mig at alle stumperne fra låseringen kommer ud?.......De ligger jo nok inde i krumtaphuset

• Kenneth  J
    Kenneth J Tilmeldt:
    aug 2023

#6   27. aug 2023 Jeg tænker trykluft. Måske en magnet? Motoren sidder stadig på.

• Kenneth  J
    Kenneth J Tilmeldt:
    aug 2023

#8   27. aug 2023 Jeg er ikke helt sikker på hvordan du mener med benzin? Altså sprøjte benzin ind med sprøjte eller lign. Motoren sidder på. Så vil det ikke bare flyde ud igen med det samme?

• Kenneth  J
    Kenneth J Tilmeldt:
    aug 2023

#10   30. aug 2023 Fandt den!! Den var blæst ind i udstødningsrøret!

Kommentér på:
Start problem Jog R

Annonce