670 visninger
|
Oprettet:
motocr hot 50 Euro 5 indsprøjtning {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg har en Moto hot 50 som indsprøjtningen ikke ser ud til at virke.
Dysen virker når man sætter stel til så dysen og pumpen ser ud til at virke fint men motor lampen lyser og styringen sender ikke stel til dysen, kan ikke finde ud af om jeg bare sakl invistere in en ny styring eller kan der være andre ting?
Den gnister også fint så den føller fint motoren drejer rundt
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.412
Nu er jeg selv mongol til elektronik. Men vil mene du sku ku finde fejlen med et multimeter hvis du ved hvad spændingen og modstanden ska være de forskellige steder.
De er stortset identiske i motor og ledningsnet alle de kinesiske 4takt 50cc motorer, så den info burde være til at finde. Der ska nok være andre der har haft samme problem med den motor.
Men måske er det specifikt på hot der er dårlig dækket af et sted el.lign. så fejlen opstår.
Ved de tit har problemer med fastrustne udstødningsbolte fordi der ikke er dækket af dernede så forhjulets sprøjt hvirvler derop og giver ualmindelig meget rustdannelse på hot f.eks.
Det ku være et lignende specifikt hotproblem. Men så igen znen motoren sidder på en million forskellige kina scootere så der ska nok være kogen stykker der har haft dit problem før
motocr hot 50 Euro 5 indsprøjtning