{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Gustav B
Gustav B
Tilmeldt:
26. sep 2023
Følger: 13 Emner: 6 Svar: 11

suzuki fz50 kører varmt {{forumTopicSubject}}

Hejsa, nu er der lidt problemer med suzukien igen. Når jeg er ude at køre, bliver den meget hurtigt varm, og begynder at køre dårligere og dårligere og det lyder som om at stempel er lige ved at varmesætte sig.
kan det være en for lille dyse eller måske noget helt andet? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki fz50 kører varmt
  • #1   17. nov 2023 tjek dit tændrør men har den allerede vist tegn på at sætte sig er den allerede 40% død

  • Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 13 Emner: 6 Svar: 11
    #2   17. nov 2023 den har haft sat sig en gang, så er tændrøret vel næsten helt død eller hva? smiley

  • #3   17. nov 2023 Tjek dit tændrør

    Opsætning?
    Er den fuld std?
    Hvad dyse har du i nu?

    Har den allerede begyndt at vise tegn på varme sætning er der ik meget at redde


  • Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 13 Emner: 6 Svar: 11
    #4   17. nov 2023 Nu ved jeg ikke lige hvordan man smider et billede op herinde, men tændrøret er helt brændt både nede i bunden og op ad siden så kan det bare være den der skal skiftes? smiley

  • #5   17. nov 2023 Du scroller bare ned til bunden af emnet her så kan du ligge billeder op bare for info du kan ik ligge videoer op det virker ik

    Altså er det brændt eller bare Meget oliet?


  • Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 13 Emner: 6 Svar: 11
    #6   17. nov 2023 Sådan der, det er ik noget man kan fjerne så gætter på at der er brændt.

    profilbillede
  • #8   17. nov 2023 Ka sagtens være du bare trænger til et nyt tændrør så det vil jeg klart prøve. Hvad tændrør Har du i nu? ka godt være du skal et nummer op i tændrør

    Er den fuld Standard? eller har du en uorginal udstødning pillede diverse begrænsninger?
    Hvad dyse har du i nu?

    Har du Oliepumpe på kontroller den virker som den skal

    Nu hvor du har tændrøret ude tag lige et billed som mit
    (Se billede)


    profilbillede
  • #9   17. nov 2023 Er der oliepumpe på din FZ?

  • Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 13 Emner: 6 Svar: 11
    #10   17. nov 2023 Hejsa, jeg er ikke helt sikker på om den er standard eller om den ikke er, den kører omkring de 40 så vil gætte på at alt er standard. ja jeg har olipumpe på, men hvordan tester man at den virker?
    Jeg tjekker lige hvilken dyse der er på når jeg kommer hjem.
    Og jeg har en BP4HS tændrør i, her er billedet


    profilbillede
  • #11   17. nov 2023 den får nok benzin men olie er den helt anden side af sagen for den ser meget tør ud

  • #12   17. nov 2023 Demonter oliepumpen og test den.
    Det kan du helt sikkert finde youtube videoer omkring.


  • #13   17. nov 2023 Som Brian ogs siger virker den meget meget tør så den får nok ik nok olie

    Dyse størrelsen ser Okay ud så den behøver du ik ændre


    For at teste pumpen skal du starte med at have olie i tanken, og så start knallerten lad den køre i tomgang bare lige i 1min så tag olie slangen af karburatoren og giv den gas og så skulle der gerne komme en smule olie ud af slangen er du sart for din Blok/asfalt hav noget den smule olie kan dryppe ned i

    Dog kan de pumper jo godt ende med at gå i stykker så vil du være på den sikre side så du ik en dag smadrer den FZ50 fordi pumpen ik virker ligepludselig imens du ude og køre ka du selv blande


Kommentér på:
suzuki fz50 kører varmt

Annonce