{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Mads T
Mads T
Tilmeldt:
21. nov 2023
Emner: 6 Svar: 2

Kickstarter giver ingen modstand {{forumTopicSubject}}

Dav folk
Jeg har haft et problem med min kickstarter hvor den ikke giver nogen modstand overhovedet når man trykker ned i den. Jeg har prøvet alt jeg kunne finde på men inter virker. Jeg har prøvet at spørge folk der ved mere om det end mig og de vidste heller ikke hvad der var galt.
HJÆLP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kickstarter giver ingen modstand
  • #1   28. jan Altså starter den med el start og det bare er kickstarteren der ik tager fat?

    Starter den med el start er det gribestjernen der er slidt som gør gribehjulet ik ka tage fat ellers er det den anden vej rundt og det så er gribehjulet der er slidt som gør den ik kan ramme på gribestjernen

    Er det fordi den slet ik starter på el start og der intet modstand er i kickstarteren vil jeg tro der ik er noget kompression, som så betyder du må afmontere topstykke og cylinder og tjekke Cylinder væggene, Stempel, Og stempelringe men start lige med at fejlsøge på selve kickstarteren før du afmontere topstykke og cylinder


  • #2   28. jan hvad køre du på

  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    nov 2023

    Emner: 6 Svar: 2
    #3   28. jan Brian n Jeg kører på hot 50

    Tak for svaret S-K:)
    Jeg har lige skiftet både gribestjerne og gribehjul i går så det skulle ikke være noget problem. Den kan ikke starte på el-start men det er bare fordi batteriet er gammelt og ikke virker længere til elstart ordenligt. Stort set alt i kickstarter er skiftet og det hele er fejltjekket og der skulle ikke være noget.


  • #4   28. jan er der noget modstand hvis du prøver at dreje krumtappen?

  • #5   28. jan tag lige et billede at din variator når det hele er samlet og lig her ind tror det hele er for langt inde ellers er der noget galt i dit kickstarter skjold har du den clips på gribe hjulet

Kommentér på:
Kickstarter giver ingen modstand

Annonce