{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
211 visninger | Oprettet:

automat choker {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg har en jog as helt std som er meget svær at starte, og jeg mistænker det kan være automat chokeren som er defekt.

Men som jeg har forstået det, så når man har automat choker på, vil der altid være choker til indtil motoren bliver varm og så slår den fra... er det rigtigt eller er det bare mig der er fatsvag?

Så burde den stadig ikke være nem at starte selvom chokeren er defekt, da der stadig vil være choker på, men den bare ikke kan slå fra igen.

Jeg har en choker magen til den her :
https://speedline.dk/el-dele/choker-automatchoker?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAopuvBhBCEiwAm8jaMTe2gSYMSc_cGXtXqkg8uutdOa6nh-8bjs1hCh72UANGKZZ8mK22jxoCri8QAvD_BwE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  automat choker
  • #1   6. mar choker er ligeglad med temp på motoren men jo den burde være aktiv når den er kold og den bliver aktivere af tænding mår motoren er startet så bliver choker varmet op og spjældet går ned

    du kan nemt teste om den virker hvis du vil afmontere chokeren og giv 12v i stikket til den så efter 1-2 min så skal den være køre 2 cm eller mere ud


  • #2   6. mar det prøvede jeg også i går og det ser ud til at den virker som den skal, men så forstår jeg sku ikke hvorfor jeg ikke kan starte lortet med mindre jeg bruger 20 spark

  • #3   6. mar Der er jo flere grunde til en knallert ka ha svært ved at starte

    Ringe indstillet Karburator
    Beskidt Karburator
    Dårligt tændrør
    Svag Gnist
    Dårlig Benzin tilførsel
    Utæt membran i nogle tilfælde ogs


Kommentér på:
automat choker

Annonce