411 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Doppler endurance ø12 til ø10 stempel Doppler endurance ø12 til ø10 stempel
Hey, er ved at skifte tap på min bws. Jeg har købt en ny doppeler endurance ø12 billigt af en ven, men stemplet der sad på før er ø10. Planen var derfor at købe sådan en stage6 adapter, indtil at jeg så at den ikke passede på doppler tappe. Så er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i et nåleleje der hedder 10x15x15mm, eller er der andre løsninger udover at købe ø12 stempel?
På forhånd tak
0 synes godt om
dec 2022
Følger: 18 Følgere: 132 Emner: 33 Svar: 56
https://speedline.dk/naaleleje-stage6-highquality-reduktionsnaaleleje-10x17x13-s-s6-802055
dec 2022
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 146 Scootere: 1 Emner: 79 Svar: 1.517
Emnet ejer spørger til hvordan han kan få monteret sit nuværende Ø10 stempel på sin nye Ø12 doppler krumtap ….
Han ved godt den nye krumtap skal bruge ø12 nålleje ,men spørgsmålet er , om det findes en måde at monter et ø10 stempel på ø12 doppler krumtap .
Så hjælper det ikke lige frem du sender links til ham med ø12 nålleje ? fordi han er jo godt klar over som nævnt i emnet tekst for oven at det er en ø12 krumtap. Han spørger bare om der findes andre metoder hvordan hans ø10 stempel kan monteres på hans ø12 krumtap fordi stage6 Reduktion nålleje ikke passer på doppler krumtappen
jul 2011
jul 2011
Nej det skrev du nemlig lige netop ikke , det var derfor jeg skrev som jeg gjor …
Du skriver “ der skal bruges Ø12 stempler til ø12 krumtapper og så skrev du i starten af trånden at doppler tappe med Ø10 bruger Ø10 nålleje som er 10x14x13mm og doppler krumtaper med Ø12 brugte nållejer med 12x1515mm
… og dette kan læses som om du misforstår emnets spørgsmål fordi han spørger til noget helt andet end hvad Størelser nållejer der skal bruger osv , han spørger til om nogen ved om det fantes en anden måde fordi Stage6 induktion leje ikke passer til doppler krumtapper. ????
Havde du nu skrevet følgende.
Det bedste du kan gøre er at købe Ny stempel i samme mål som din krumtap og i dit tilfælde ville det være nyt stempel i ø12 fordi din doppler tap er ø12. Og drop heller den ide med Stage6 induktion lejet…
“ Hvis du havde skrevet noget i stil med dette så havde du på en måde fortalt de Bruger her inde at du forstod emnets spørgsmål .” Den måde du skriver det på så det kun dig selv som ved du har forstået emnet “ og det var derfor jeg mente du havde misforstået hans spørgsmål ….. he he
( Besked skrevet i bedste tone uden negative tanker )
jul 2011
Det bedste og eneste du kan gøre da det netop er en doppler krumtap du bruger er at købe en Stempel i ø12 så det hele passer sammen 100% jeg forstår godt du ville bruge en reduktion leje da det er en del billiger end et nyt stempel , og når nu du har sat sådan en fin krumtap i din motor så ikke noget mere uoriginale stempler til dit cylinderkitt , for du for ikke samme ydelsen ud af og hvis du skulle være heldig at få en effekt der magen til så ender det altid med stemplet går i stykker på anden vis …. Så bid i det sure æble og få en stempel der lavet til netop dit Tun cylinder …
dec 2022
jul 2011
Okey .. det var synd , for tun tap er vejen frem hvis man ønsker noget Power i sin motor ,
Men jeg kan sagtens godt forstå dig (-:
Doppler endurance ø12 til ø10 stempel