{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
215 visninger | Oprettet:

Jog r fylder karburator helt op når den er slukket {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg har lige købt en jog r som tidligere ejer sagde at den bare skulle have renset karburator og så ville den starte nemmere da det tog nogle spark for at starte den.
Men dagen efter så opdagede jeg at der var benzin ud over det hele på jorden og at udstødning og cylle var fyldt med benzin, så meget at man ikke kunne trykke på kickstarten.
Da jeg tømte cylle for benzin så startede den, dog hvis man slukkede den og lod den stå i 5 min Ca. Så ville den ikke starte igen, Så tog jeg benzin slange af og kunne se at der var benzin helt op til toppen af der hvor slangen skal sidde på, og samme med vakuum slange. Altså der var også benzin helt op i vakuum slangen. (hvilket vel ikke er normalt?)
Så ville høre om nogle kendte til denne årsag? er det utæt vakuum slange eller utæt svømmer, membran etc??
Den væltede også i traileren på vej hjem på venstre side (der hvor karburatoren sidder, dog virkede den uden problemer senere den samme dag, først næste dag hele motoren var fyldt med benzin)
tror det er denne karburator jeg har, da det er den eneste som ligner den på en prik. eneste forskel er placering af 101_octane logoet, på min sidder den på bundkaret isteddet for under svanehalsen.
https://kgi.dk/scooter-og-knallert-dele/yamaha/yamaha-jog-r-rr/karburator/karburator-12mm-101-octane-40581-da


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r fylder karburator helt op når den er slukket
Kommentér på:
Jog r fylder karburator helt op når den er slukket

Annonce