{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Edin K
Edin K
Tilmeldt:
21. apr 2008
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 19

Motocr E5 efi {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en motocr comet e5 efi. Det sidste stykke tid har jeg bøvlet med at scooteren dør ud i tomgang og det er kun blevet værre. Jeg satte tester på da den døde i lyskryds og kunne ikke få liv i den igen. Den meldte fejl på indsprøjtningsdysen, men tænker ikke man kan være sikker på det da det er ecu der styre dysens indsprøjtning. Hvis man lader scooteren stå et stykke tid vil den godt starte igen, men køre ikke længe før den dør igen.Andre der har oplevet noget lignende ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motocr E5 efi
  • #1   14. mar hvilken tester bruger du

  • Edin K
    Edin K Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 19
    #2   14. mar Hej Brian

    Biltemas med display skærm.
    Man kan bruge alle eobd tester.
    Du kan bare ikke se så mange parameter målinger som du kan med den (originale) som forhandler bruger.


  • #3   14. mar oki det viste jeg ikke man kunne troet man skulle bruge original

  • #4   14. mar men hvis du skal lade batteri op også kan den den køre lidt prøv at sætte multimeter på batteri og se hvad batteri spænding gør når den starter for den skal jo ikke under 10.5 voldt så slukker biler hvertfald

  • Edin K
    Edin K Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 19
    #5   14. mar Jo jo alle eobd tester samt mobilscan kan vise dig fejlkoder. Er selv mekaniker. Batterispænding er fint har selv lader på batteriet konstant lige pt for at den skal få optimal strøm, men problemet er der stadig. Jeg tror ike den får brændstof når den dør ellers er det lambdasonden der måler forkert og sender et forkert signal til ecu. Jeg har fundet alle data, så fra i morgen starter jeg med at udmåle alle komponenter. Finder jeg ingen fejl så skifter jeg ecu boksen

  • #6   14. mar ja men hvis den starter når der er fuld spænding på så ville jeg jo mene at der er noget galt med spændingsregulator så den ikke lader nok på batteri

  • Edin K
    Edin K Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 19
    #7   14. mar Tak for svar jeg kommer også til at måle på spændingsregulatoren smiley

  • Brian N
    Brian N Tilmeldt:
    jun 2024

    Svar: 1
    #8   2. jun Jeg beklager jeg har ikke noget svar, men vil gerne høre hvor man tilslutter testeren på MotoCR scootere?

  • Edin K
    Edin K Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 19
    #9   3. jun Det gør man under batteridæksel der sidder ved fodhviler

  • Mark S
    Mark S Tilmeldt:
    mar 2024

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 5
    #10   13. jul Har du fundet ud af hvad der var galt, har nøjagtig samme problem med min MotoCR Big Max.

  • Edin K
    Edin K Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 19
    #11   13. jul Hej Mark

    Det var ventilerne. En justering kunne ikke klare det. Jeg valgte at skifte topstykket og ventilerne, det kommer som en komplet enhed. Når du har skiftet topstykke med ventilerne skal du bare lige justere igen. Man kan også slibe ventilerne, men det ville jeg ikke til. Ny topstykke med ventiler komplet koster 800 kr ved din forhandler smiley


  • Mark S
    Mark S Tilmeldt:
    mar 2024

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 5
    #12   13. jul Tusind tak for svar, det er meget vigtigt for mig da jeg arbejder som Wolt bud, så dit svar er meget værdsat.

    Så det er bare sådan en her jeg skal købe?
    https://speedline.dk/fo/p/topstykke-uden-sls-komplet-originalt

    Mvh Mark


Kommentér på:
Motocr E5 efi

Annonce