{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
199 visninger | Oprettet:

Krumtapsleje skal det skiftes? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige skiftet krumtapslejer på min streetmagic, men fandt ud af det ene leje var sat skævt på, så skilte blokhalvedelene fra hindanden.
Da jeg skilte den ad sad lejerne stadig pp krumtappen, men tænke om det var nødvendigt og skulle skifte det leje som ikke sad skævt på eller om det var fint? Den hare bare været samlet og spændt og skildt ad igen
Det er et skf explorer leje hvis det skulle sige noget

Og ved selvfølgelig godt at hvis det virkelig var rigtigt skulle det skiftes alligevel men lejet koster 200kr i sig selv så det ville være rigemelig træls hvis det godt kunne gå
Selvfølgelig skifter jeg det leje der var sat skævt på men fejler det andet noget?(ingen mislyde i lejet og køre perfekt)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krumtapsleje skal det skiftes?
  • #1   12. apr 2024
    Hvis du optager at det ene leje er gået i stykker , så. Skifter man aldrig kun den ene leje , men man skifter begge lejer så man igen har 100% Arbejds klar krumtap og motor generel. Hvis du skifter kun den ene defekte leje på krumtappen så vil det det leje som er helt nyt have en del mindre friktion i forhold til det gamle brugte leje , og der vil du sikkert opleve efter en kort periode at det gamle leje også bliver helt defekt , og det fordi det nye har langt mindre friktion , altså du ved den er slidt meget mindre end den gamle leje , og det vil resulter i at det gamle leje nu vil begynde at blive slidt endnu mere skævt fordi den nye leje slides på anden måde og ellers vil du opleve at det nye leje faktisk bliver defekt , fordi den ikke slides på den måde som det gamle leje slides på når det hele køre i de Høje RPM

Så mit helt helt klare forslag til dig er at for at du bider det sure æble og skifter begge lejer selv prisen er på de her 200kr pr leje som jeg læste de kostede.
    Det mange penge , men nogen gange er det billiger at springe over det sted hvor åen er bredeste … selv om vi alle helst vil springe over de steder hvor den er smalleste…..

Kommentér på:
Krumtapsleje skal det skiftes?

Annonce