152 visninger
|
Oprettet:
RPG Afstiver til Yamaha Aerox {{forumTopicSubject}}
RPG Afstiver .
Er det nogen som kender til den Afstiver fra RPG ,
Spørger mest efter om den virker som den skal osv
okt 2020
Følger: 35 Følgere: 205 Scootere: 2 Emner: 45 Svar: 572
har aldrig hørt om en rpg afstiver før
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 142 Scootere: 1 Emner: 75 Svar: 1.370
Se linket :
https://racingprojectgermany.de/collections/alle-produkte/products/domstrebe-rpg-racing-strut-rahmenverstarkung-strebe-universell
okt 2020
Følger: 35 Følgere: 205 Scootere: 2 Emner: 45 Svar: 572
havde åbenbart lige parkeret hjernen i en kort stund haha
tænker de fungere som de skal
jul 2011
Men det jeg er bange for er at selveste den Orange tværstangen , den kan man skruer på for at holde stellet i spænd osv , det gevind vil det holde i længden tror du .. altså jeg skal skynde mig at sige , at jeg ikke har det mindste dårlige at sige om RPM og har heller ikke læst noget dårlig om deres stelstiver ..
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.708
jul 2011
Det handler slet slet ikke om at bukke , men at holde stellet stift , og hvad angår netop lige den del at holde stellet stift , så det lige gyldig om det svejses eller boltes , , men skulle skulle det evt holde fast på noget via at trækket så ville svejsning være 100% bedre , men lige netop det sted som denne stelstiver skal sætte så handler det om at holde stellet stift
( holde forgaflen fast i en position ) via stelstiver trykker fra begge ender af, og derved mener jeg helt bestemt at bolt på 8mm ville være næsten lige så effektiv som at svejse ,
Hvis man forstærker stellet , så ville det være en helt anden ting , så ville det at bolte stellet ikke ikke være i nærheden af at være lige så godt som svejsning af stellet , så lige netop det med stelforstærke stellet så er det kun en ting som duer , og det svejse det hele , men kommer det til at skulle holde selveste forgaflen fast i en position så den ikke giver sig overhovedet ind af så skulle jeg mene at det med at bolte stiveren fast har samme virkning som svejsning , den skal som sagt ikke forstærke noget i den mening , det var også derfor jeg valgte at kalde den for en stelstiver i emnets overskrift.
Angående det med Aerox stel bukker . Det har jeg igrunden heller aldrig hørt om .. men har nu hørt at de ligger meget bedre i sving hvis forgaflen eller hele den rør som holder styret og forgaflen holdes fast i bliver gjort mere stift , så vil det føles mere sikkert at ligge ned i sving ,
( Dette har hørt jeg flere sige ) om det så er noget om det kan ikke siges før jeg selv prøver at køre med stelstiver og uden
dec 2006
Følger: 91 Følgere: 135 Scootere: 4 Emner: 241 Svar: 2.808
jul 2011
Ja det også sandt nok , det heldigvis ikke 1000kr det drejer sig om her …
RPG Afstiver til Yamaha Aerox