{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  20 km/t
  • #1   1. maj Det kan være alt fra hængende bremser til dårligt indstillet motor.

    Hvis ikke du er så erfaren i at rode i knallerter, vil mit råd være at undgå projekter.


  • #2   1. maj Der skal som udgangspunkt laves et stort service / en komplet gennemgang af maskiner man overtager fra andre.
    Har forgaflen skudt pakningerne, er der olie i, sidder kablerne ordentligt, hvor meget er der tilbage af bremseklodserne, kører den tilpas mht blandingen, er bolte og skuer spændt efter, mangler de, er gevindene kværnede, hvordan er dæk og tryk...

    Hvis det bare er en markræser der ska køre en enkelt gang eller to, så ka man sige "går den så går den".

    Men er det en maskine du ska være afhængig af hver morgen og aften i månedsvis så rather safe than sorry.


  • #3   1. maj Nejnej altså jeg er fint erfaren med scooter har haft i 1 år ca. det er bare som et lille hygge projekt til at have ved siden af.

    Men hvis det bliver et jeg skal lægge al al al for mange penge i, gidet jeg jo self ik


Kommentér på:
20 km/t

Annonce