{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
86 visninger | Oprettet:

Frank  J
Frank J
Tilmeldt:
5. maj
Emner: 1 Svar: 6

Bremsekaliber {{forumTopicSubject}}

Daw daw. Kan nogen fortælle mig om det er en skrue eller split der holder klodserne og hvordan man får den ud uden at ødelægge noget? Den har sidet på en Jog.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremsekaliber
  • #1   5. maj Det er en split du bare hiver ud så kommer klodserne ud

  • Frank  J
    Frank J Tilmeldt:
    maj 2024

    Emner: 1 Svar: 6
    #2   5. maj Okay det ser godt nok osse ud til at der har været en låsering engang. Tak for svaret.

  • Frank  J
    Frank J Tilmeldt:
    maj 2024

    Emner: 1 Svar: 6
    #3   5. maj Nyt spørgsmål. Er der nogen fra nordfyn som kan udlufte bremser? Har prøvet flere gange uden held. Må jo gøre noget forkert..

  • #4   5. maj Pump 10 gange hold i bund. Løsn udluftningsskruen. Når hold bremsen i bund mens du strammer. Gentag indtil den er udluftet. Husk og hælde væske på så den ikke løber tør

  • Frank  J
    Frank J Tilmeldt:
    maj 2024

    Emner: 1 Svar: 6
    #5   6. maj Man skal jo "pumpe" 1 milliard gange. Så bobler ses i beholderen. Der kommer ikke luftbobler ved udluftningen på kaliberen hvor der er en lille slange på. Hvilket vel tyder på at der ikke kommer luft ind dernede? Der er intet tryk på når jeg sætter dækslet på. Fatter intet af det.

  • Frank  J
    Frank J Tilmeldt:
    maj 2024

    Emner: 1 Svar: 6
    #6   6. maj Der er et stykke tid siden jeg har rodet med sådan noget. Har taget kaliberen af igen. Den må være utæt. Mangler der ikke et par pakninger??

  • Frank  J
    Frank J Tilmeldt:
    maj 2024

    Emner: 1 Svar: 6
    #7   6. maj

    profilbillede
  • Frank  J
    Frank J Tilmeldt:
    maj 2024

    Emner: 1 Svar: 6
    #8   6. maj Bremsemaster renset. Pakninger ser ok ud. Men ligner det ikke der mangler en o ring eller skal det mon se sådan ud? For det er som om den ikke pumper ordentligt men ved ikke om det var det skidt jeg rensede væk.

    profilbillede
Kommentér på:
Bremsekaliber

Annonce