{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Yamaha bws spy køre kun 30 uden skive {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Yamaha bws spy der driller lidt. Den er købt som projekt og jeg har fået den til at starte med ny kabu og ny membran. jeg har indstillet dyse. Nu kommer vi så til problemet den gider ikke køre over 30 og jeg har haft kigget og der er ingen skive i. Har til gengæld fundet ud af at den har Malossi multivar, stage 6 sport pro kobling og stage 6 Wing cooler. Remmen er ret slidt og det er multivar også. man kan tydeligt se hvor remmen stopper på variatoren og det er alt for tidligt ca halvvejs oppe. Men det virker ik som om det er pga af vario siden den gider bare ik gå højere i omdrejninger og den køre kun 30kmt med elendigt træk hvad kunne det være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha bws spy køre kun 30 uden skive
  • #1   28. maj Måske alt for tunge ruller.

Måske er der stadig original cylinder på som er ekstremt begrænset, og svært at få til at køre meget mere end 40 kmt

• #2   30. maj Der er original cylinder på men min kammerats slider (samme motor) havde ogs original cylinder på og den kunne køre 60 med pillet Skive og original vario jeg har multivar i og 5grams ruller gået ned fra 7

• #3   30. maj Hva vægt er dine ruller? 8 g?

• #4   31. maj Som jeg skrev i min sidste bedsked er det 5g før var det 7 og det har kun gjort den langsommere

• #5   1. jun Rulle indstilling på den rigtige måde foregår ved at man har mindst 3 forskellige sæt ruller, prøver dem alle sammen af og finder ud af hva den kører bedst med.
    Er det de letteste ruller eller de tungeste ruller, så køber man nogen endnu lettere/tungere og prøver med.

Er det derimode de mellemste ruller, så prøver man at blande de letteste og mellemste, og de ttungeste og letteste, og finder ud af hva den kører bedst med, og så køber man den vægt der ligger imellem de to den kører bedst med.

Prøve prøve prøve, teste teste teste teste, og så er den indstillet som den skal.

Kommentér på:
Yamaha bws spy køre kun 30 uden skive

Annonce